Lorentzson

Alla inlägg den 24 november 2014

Av Linda Lorentzson - 24 november 2014 20:10

gokväll mina läsare!!!

Denna dagen är inget i sin höjd, helt jävla trött & samtidigt rastlös :O vad ska man göra liksom? Haha!!

Besikta mormors Jaguar idag & gick givetvis igenom med blankt papper:)
Sen lämnade jag henne på sjukhuset hos morfar, jag drog vidare till Nova för att fixa lite :) sen dök Lee upp så vi hämtade upp mormor igen för att sticka till BK och äta lunch :) gott som fan & tack Lee som bjöd både mig & mormor haha :P vi fick inte betala tillbaka heller av den jäkeln :P men men... Sen efter det drog vi till Staffanstorp och lämnade mormor sen vidare till mig för att lira lite GT 5
:-D awesome!!!! Kickade Aass!!!!


Och nu ligger jag här i sängen och har världens beslutsångest för vad jag ska göra ikväll ??? Några förslag?

Imorgon är en dag jag aldrig kommer glömma!!!! Skit nervös! Blääää :((

Nej, jag får väl dra på mig något och dra ut :) gå en sväng kanske eller något :)? <3 vi hörs!

Presentation


Only Me & Myself 😘

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lnk juice

Lnk juice

Linditzi


Ovido - Quiz & Flashcards