Lorentzson

Alla inlägg den 19 mars 2014

Av Linda Lorentzson - 19 mars 2014 14:58

Tja!

Här är fortfarande en sjuk Linda :/.. MEN det hindrar inte mig från att ligga här i sängen och skriva lite blogg :) dock inget vettigt att skriva men man kan ju alltid uppdatera lite så mina följare/läsare har något att läsa :P

Veckan har spenderats i sängen & film :) skönt men jobbigt när man inte får riktigt med luft :(. Aja, bättring snart i hope ;)

Lördag är det deltävling i pokern så hoppas på att vara frisk tills dess :) hihi .. Men men :) älskling har klarat sig från förkylning :) än så länge !

Hur är det med alla er andra läsare? Har ni fått influensa eller ngt :)? Hoppas ni håller er friska :)





Från det ena till det andra...


Jag tycker att folk som skaffar barn ska fan ta sitt ansvar .. Jag har själv inga barn & just nu är jag jävligt stolt över det för kolla man på alla andra så är det fan skrämmande att skaffa barn ... Vissa är bara inte mogna att bli förälder .. Och det kvittar om dom är så 30 bast... Ta ert jävla ansvar & sluta leva på alla andra runt om kring .. Man skaffar väl barn för att bilda familj & ingen jävla hobby??? Äsch .. Synd om barnen för fan...


Och nej det är inte till någon av mina VÄNNER. Utan allmänt min åsikt !

Älskade gudbarnet badade hos faster igår :) <3 kärlek till dig på hög nivå :D

Jag älskar dig runt jorden & flera varv! Jag kommer alltid finnas vid din sida & ska lära dig en massa skit ;) love you <333

Presentation


Only Me & Myself 😘

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lnk juice

Lnk juice

Linditzi


Ovido - Quiz & Flashcards