Lorentzson

Alla inlägg den 29 maj 2014

Av Linda Lorentzson - 29 maj 2014 16:36

Godag!

Torsdag idag ( röd dag) då alla är lediga typ ;) ... Och snart lördag då vi kör till Liseberg hela ligan :) SKÖNT!
Sen sover vi i Ullared till söndag och går på shopping runda dagen efter :) och sen efter det blir det upp till Borås för att kolla MFF matchen :) härligt !!!
Sen kör vi neråt & mamma pappa stannar borta :)

Sen är det inte långt kvar tills jag börjar jobba :) kör igång på torsdag :) längtar ! Så fr.o.m Torsdag den 5 juni så kommer ni inte nå mig på dagen under torsdag & fredag för då jobbar jag dag tid :) lördag söndag måndag tisdag är det kväll & natt pass .. Då finns jag tillgänglig ;)

Nu tänkte jag vila en sväng för att sen vara pigg inför kvällen ;) haha!

Igår var vi och besökte en fotograf som J känner :) så vi fick massa bilder tagna & för oss var det free :) behöver ni någon gång en fotograf så är han ngt att rekommendera :)

Lite bilder kommer

Få av bilderna :) men rester finns på instagram :) tack för dessa foto :) AWSOME!!!

Smärta!!!!! Men värt det ;)

Presentation


Only Me & Myself 😘

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lnk juice

Lnk juice

Linditzi


Ovido - Quiz & Flashcards