Lorentzson

Alla inlägg den 14 juli 2014

Av Linda Lorentzson - 14 juli 2014 15:08

Hallå ja! Måndag idag och ledig är man :) skönt! Vakna fan 13.30 idag :O så jag kommer ha såna feta problem att somna ikväll med tanke på att jag ska gå upp kl 04.40 imorgon för det är jobb :)) men men, man är rätt van att inte sova nätterna då jag jobbar dagtid :)! Så nu har man 6 dagars jobb framför sig :) hihi !! Ska ändå bli skönt att komma tillbaka dit :)!


Hela helgen har spenderats på sommarrocken i Svedala :)! Och lördags natt drog man vidare till båten i Malmö :) väldigt trevligt & ball faktiskt ;P det enda som är riktigt bull är faktiskt att komma till ett ställe där det är 18+ för vilken jäkla skillnad på folket ;) lite mer "fjortis" fylla på dom som är där :-P sen natten var pain för jag sov typ ingenting & jag brukar alltid sova som en kung ( i det tillfälle som det var ) men något gjorde väl mig sömnlös haha :) thats life!



Igår blev det endast slappe med Annelie becky & 2 till som verkligen gick mig på nerverna & jag HATAR det som hände igår....


Idag softar vi bara :)


Vi kan höras senare! Puss på er!

Presentation


Only Me & Myself 😘

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lnk juice

Lnk juice

Linditzi


Ovido - Quiz & Flashcards