Lorentzson

Alla inlägg den 7 augusti 2014

Av Linda Lorentzson - 7 augusti 2014 02:27

Tja, klockan är 02.18 för att vara exakt :)!!

Det är onsdag och jag har jobbat som vanligt :) 14-22 :) imorgon är det samma pass som gäller :) härligt!! Jag vet inte hur jag ska förklara hur mycket jag trivs med detta jobbet! Det är ett jobb jag trodde jag aldrig skulle klara av.. Jag sa till min chef när jag börja att det kommer gå åt helvete och att jag kommer slutat efter första skiftet haha :P men se där.. Här är jag kvar och lycklig för det :) dock bara vik/sommar just nu :/ men har redan fått en förlängning :)) happy me!! Jag hoppas bara att det fortsätter framöver för jag tänker aldrig tacka ner till detta jobb om jag får en förfrågan :) rexam är något av det bästa företaget iaf :)!! Hade aldrig tänk bli truckförare men ack den som ger sig :)!!


Imorgon efter jobb (22.00) vet jag inte vad som händer? För sen börjar jag inte förrens 22.00 på fredag kväll :)


Helgen annars kommer väl inte hända så mycket :) går iofs av söndag morgon kl 06.00 sen ledig söndag måndag tisdag onsdag :) så på söndagen ska jag gå på min efterlängtade fotboll ;) MFF- Göteborg :) mot poäng igen :)) SM-guld i år så
Klart :))



Nej, nu ska jag starta en film & försöka Nanna lite :) sover väl till 12 ca sen upp & fixa för att sen köra till jobb 13.30 :) yey!


Hoppas ni alla har en underbar natt & en dag imorgon :)

"Frågan är om det verkligen är så bra detta som är planerat ?! :/... "

Grattis Malmö FF , nu är ni vidare ;)!!


Ett skott, ett mål för Malmö FF :)

Hopp i bingen! Natti

Presentation


Only Me & Myself 😘

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Augusti 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lnk juice

Lnk juice

Linditzi


Ovido - Quiz & Flashcards