Lorentzson

Alla inlägg den 24 februari 2015

Av Linda Lorentzson - 24 februari 2015 09:36

godmorgon ni där ute :)!

Vaknade lite innan 9.. Kl skulle ringa halv 10 :p men det var bara upp och vakna till liv :) käkade frukost *gotte* och nu ska jag fixa mig för att sen köra in mamma till läkaren :). Efter det blir det hem & slappa lite, sen får vi se vad dagen har att erbjuda :) ikväll blir det iaf färga håret ;) *ler* ska bli sååå skönt! Denna jävla utväxt kan ju bara vara så dryg haha..

Imorgon (onsdag) är det inte mycket som händer heller men på kvällen är det poker turnering :D! Göööött!!!


Älskling kommer hem inatt och kör sen på onsdag kväll igen :(! Saknar honom här hemma :/ men men :) finns inget att göra :)!


Nej nu ska jag klä mig osv.. Hoppas ni alla har en super bra dag & kommande vecka :)!



Världens bästa gudbarn/brorsdotter :) Love yoooou

Presentation


Only Me & Myself 😘

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lnk juice

Lnk juice

Linditzi


Ovido - Quiz & Flashcards