Lorentzson

Alla inlägg den 7 maj 2015

Av Linda Lorentzson - 7 maj 2015 17:58

tja!

Torsdagen är här och inte mycket har hänt idag :) älskling ringde mig imorse och fråga om jag ville hänga med honom en kort sväng i lastbilen så det gjorde jag :) mysigt! Sen släppte han mig så jag kunde hänga med Alex och handla lite :)!

Sen har det inte hänt så mycket .. Drog till pappa en stund och snacka lite där, har haft sån sjuk huvudvärk sen igår och än idag :( piss!!

Annars ikväll händer här väl inte så mycket :)!? Jocke ska glo hockey så jag får dra iväg och roa mig väl Hahaha ... Hatar hockey!!

Imorgon vet jag inte om jag skulle åka med Björn till K-Stad för att hämta hem fija som blivit OP idag :D jätte duktig & stolt över dig :)!


Dock är man omringad av opererade vänner nu bara Hahaha.. Men men :) så länge dom mår bra så mår jag bra :)!



Jag saknar dock min älskling just nu här :( men han slutar väl jobba snart :)



Nej vi hörs! Ha det fint! Puss!

Presentation


Only Me & Myself 😘

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lnk juice

Lnk juice

Linditzi


Ovido - Quiz & Flashcards