Lorentzson

Alla inlägg under juni 2010

Av Linda Lorentzson - 3 juni 2010 21:09

är avklarad idag.. Andrés morfars.. det var jäätte fint och jätte mysigt, men det är ju inte alls kul med begravningar =/  det suger faktiskt.. men efteråt så åkte vi hem till Sara&Roger i stp för och äta lite och sen fika, och nu är vi hemma :) .

 

ÄVEN VÅR HUND KOM HEM I EFTERMIDDAGS :) =D . <3<3<3

 

Sen nästa begravning är min gamla mormor :'( . FÖRMODLIGEN den 18, men det är inte helt bestämt ännu.. jag tycker allt har gått såå foort denna sista tiden :(:(:( var tar allt vägen*?  . jag saknar en massa vänner fast jag har dom bästa? ?? men men.. det är bara period nu väl ? =) . nu ska vi kolla film&myyysa som faaan!!



TACK ÄLSKADE MAMMA FÖR DU KUNDE HÄMTA NIKITA IDAG <3!

 

 

Puss, Ses I Morgon ;)

Av Linda Lorentzson - 2 juni 2010 09:49

godmorgon :) klockan ringde nu halv 10 och nu ska man upp och fixa sig för man ska ju på möte kl 11 och sen hem igen eftersom min svägorska väntar här så länge xD . sen blir det väl ngr avsnitt av tre kronor ;D . snart sett klart på alla =) =) sjuukt vad jag vill se nästa avsnitt :O  men var tvungen att försöka sova inatt ju :( .


sen när darling kommer hem ifrån jobb så ska vi dra och handla kläder inför imorgon :) . allt kommer bli braa =) =)  .



Av Linda Lorentzson - 1 juni 2010 10:51

Hejsan alla läsare :)

 

Tisdag idag, och vaknade utan att Emely fick ett sms imorse så nu är man vaken   ... men kanske ska försöka sova lite till sen när hon kommer igen :) .

imorgon är det onsdag och då ska jag & älskling ut och handla kläder efter jobb, MÅSTE verkligen hitta något att ha på torsdag då vi ska på begravning    för Andrés morfar "/ <3  det kommer gå bra och det kommer vara jätte fint <3

Fredag är det fest för min gamla vän Johan :) han fyller 25 på söndag =O .. fattar ni? 25 .. iisch, snart 30 vännen ;) haha!

 

Sen i helgen vet jag inte vad som händer ?

 

Men på måndag är det iaf student för älskade ERIKA =) <3 Woohooo :)

 

 

Nuuu är det fruuuukost med hjärtat <3 :)

Presentation


Only Me & Myself 😘

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lnk juice

Lnk juice

Linditzi


Ovido - Quiz & Flashcards