Lorentzson

Alla inlägg under juni 2010

Av Linda Lorentzson - 13 juni 2010 14:25

Tjenixen.. idag är den dagen man är som segast  xD ..

var på breeze igår med massa folk..  :P dansa som fan med massa folk .. träffa även Jessica och några till =) ..

Dansa med Lennie, Alex,Johan och ngn till :P .. men fy fan vad ball kväll.. riktigt mycket folk och trevligt sällskap xD .. synd inte älskling följde med =( . Sen har vi den berömda - F - han satt och spydde utanför breeze den sista halvtimmen xD kunde inte mer än skratta  :P ..

 

Nej idag blir det ut till burlöv med Alex& Johan sen bio ikväll :) dåå min älskade Annelie ska määh <3 .!


Ses!

Av Linda Lorentzson - 12 juni 2010 13:17

Godmorgon =P .


Idag blir det kalas för mormor&morfar kl 4 :) och sen är man väl där det största delen av dagen/kvällen =) =) .

Älskling är ute med hunden nu och sen ska vi upp till G-mormors lägenhet en snabb sväng med mor min .. och packa ner lite av det vi ska ha :) .


sen är det bara hem in i duschen, klä sig.. göra vid sig.. sen blir det maaaud och trevligt sällskap :) GRATTIS MORMOR&MORFAR <3



    

Av Linda Lorentzson - 10 juni 2010 10:03

   Äntliiigen ;D .!




Den står för fin kärlek samtidigt som jag kan vara riktigt BAD .. haha det är vad thord förklara den iaf  ;P  hahaha!



neej idag händer inte så mycket ? älskling och jag hade ju 2 år 6 månader igår :) men eftersom vi är förlovade så firar man förlovningsdagen ist.. så vi skulle inte handla ngt till varann.. men vad stod det på bordet när jag kom hem inatt :) :) 10 röda rosor med 2 triss lotter och ett kort :) jäääätte fint.. tack älskling.. =D=D=D=D.. bäääst!

Av Linda Lorentzson - 8 juni 2010 11:54

  


Låten som får mig att tänka på allt ...  :)


For as long as I remember
For as long as I’ve been blue
Every day since we´ve been parted
All I thought about was you

Didn't need the time for sorrow
Didn't need the time for pain
What am I supposed to do
When living without you
Is the worst I ever knew

In a moment like this
Wanna know,wanna know,wanna know what you're looking for
Wanna know,wanna know,wanna know could you ask for more
In a moment like this
Wanna know,wanna know,wanna know what I have to do
Wanna know,wanna know,wanna know how to get to you

Ever since the day you left me
Ever since you went away
I'm lost and I don’t know
Where am I supposed to go
I still miss you so

In a moment like this...

When I need for you to hold me
Say you love and never leave me
My heart will forever be true


In a moment like this

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

Allt känns så tungt jag går runt här i tystnaden.
Ensam i kärlekens hus.
Jag fingrar på bilder med minnen av oss.
Jag behöver en ledstjärnas ljus.
Tankarna blandas med smaken av tårar.
I hjärtat finns bara du.
Säg mig, finns det nån annan,
finns det nån annan nu?

Nätterna plågar mig, stirrar i taket.
Jag önskar du låg tätt intill.
Utanför fönstret där rusar det timmar.
Här inne tycks tiden stå still.
Vänder mig om och försöker att sova.
I hjärtat finns bara du.
Finns det nån annan,
finns det nån annan nu ?

Finns det nån annan,
nån annan som älskar dig så som jag?
Försökte att nå dig igår men du sa:
"Lämna ditt nummer och ha en bra dag".

Solen går upp väcker världen till liv.
I min dröm ligger du tätt intill.
Utanför fönstret där rusar det timmar.
Här inne tycks tiden stå still.
Det känns lite bättre men hjärtat det gråter.
Du finns här 24-7.
Säg mig, finns det nån annan,
finns det nån annan nu?

Finns det nån annan,
finns det nån annan nu?

Säg mig, finns det nån annan,
finns det nån annan nu?

Av Linda Lorentzson - 8 juni 2010 11:01

God morgon Världen!


Har blivit 2 riktigt sena nätter nu på dessa dagarna =P min älskade Annelie har ju varit här med miig (A) hihi.. såå längeee jag längtat att träffa henne !


Faktiskt så har vi haft SKIT kul och jävligt BALL   


Falsk = Är om en person säger en sak först och sen göra något annat och aldrig uppfyller det den lovat ! och sen att dom inte vågar stå för vad dom egentligen vill säga ? varför inte bara säga sanningen direkt ? nej, jag tycker det är falskt att av folk att ljuga om en sak för att den andra personen ska bli glad  :S sorry!



Sen har vi min saknar Emely "/ . henne har jag inte träffat på länge länge länge!!

iiisch, och det är lite tråkigt.. för vi träffades varje dag innan ju ? jag vet inte vad som hänt? :( men jag hoppas väl att vi börjar ses mer snart igen?! . Saknar dig hjärtat <3 :(     




Av Linda Lorentzson - 5 juni 2010 10:20

en väldigt fin sak :) faktiskt, tänk ändå... du har någon du tycker väldigt mycket om.. ju mer ni är med varandra desstu mer börjar ni tycka om varann mer o mer.. och sen älskar man personen och du känner att du kan inte vara utan honom.. jag och andré har varit tillsammans ca: 5½ år sammanlagt :P.. men vi har gjort slut för det har inte varit bra och man har velat göra andra saker .. men nu är vi tillsammans och firar 2 år 6 månader på onsdag den 9 JUNI :)  och sen den 9/7 har vi varit förlovade i 1 år :) vi har det awsome bra och trivs tillsammans .. jag tänker dock ALDRIG lämna honom som många tror ;) . och han kommer aldrig lämna mig =D . vi har riktigt star kärlek  :)


så över till dagen aktiviteter .. :) jörgen är här och andré är hos sin pappa .. och han kommer väl snart hem skulle jag tro :) :) han ville att vi drog ner till badet idag =) har varit där 2 dagar i rad nu och vi har faktiskt haft så jävla kul.. hoppa trampolin som aldrig förr xD . natha,håkan,andré och jag var där  .. sen dagen innan var jag,emely,simon och håkan där :P .  men vi får väl se :) .



nu ska vi göra frukost och äta lite. ringa älskling :)


Puss, ses imorgon ;)

Av Linda Lorentzson - 4 juni 2010 10:28

HUR FAN KAN MAN LÅTA SITT BARN SOM ÄR 2 ÅR GAMMAL ATT RÖKA??

fy fan säger jag bara!!!! USCH!


http://www.aftonbladet.se/webbtv/nyheter/utrikes/article7207258.ab

Av Linda Lorentzson - 4 juni 2010 10:17

fick en kommentar av MORMOR igår om att hon också var med och hämtade niki


Svar: jaa du var också med och hämtade henne, men jag skrev mamma eftersom det var hon som fick köra ifrån jobbet och henne dom skulle ringa.. du följde med som sällskap, men tack mormor för du följde med mamma och hämta nikita! så?


:)

Presentation


Only Me & Myself 😘

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lnk juice

Lnk juice

Linditzi


Ovido - Quiz & Flashcards