Lorentzson

Direktlänk till inlägg 21 september 2010

Pinsamt

Av Linda Lorentzson - 21 september 2010 22:46

Herregud, jag måste bara säga att en viss person "J" då är väldigt pinsam eftersom hon sitter och skriver ut att JAG kommenterar hennes blogg och hennes stavfel ? ha ha ha.. jag menar? hur många gånger stavar man inte fel själv? ;)  tss.. ooch sen att man låter ens vänner sitta vid ens dator när dom är här eller när dom har med sina egna så ska man gå skit för dom använder ens internet ? haha.. vad fan är det ?!

Hon kan ju inte ha klart för sig ? KOMMENTERAR jag någons blogg och något annat så skriver jag " LINDA, LINDITZI, LINDISCH " .. för jag är inte så jävla feg som NI ÄR!

 

Och sen inte nog med det så är det att skriver man blogg så får väl VEM SOM HELST läsa den ? right ? annars sätt lösenord om du har något emot det ?! håll dig borta ifrån bloggvärlden om du har problem med den ? du lever i en fantasibubbla och tror du kommer långt med den! men tyvärr tösen! GLÖM DET!.

 

sen att ordet "snoka" måste du nog slå upp för det är INGET man gör..  har folk en blogg så har dom ? annars SKIT I DET! och jaa, jag ser att du är inne och läser detta nu och försök inte spela dum på min bekostnad .. STICK!

 

 

 

 

Över till något annat...    nej, skit samma.. var inget ;-D .

 

bara så ni vet så umgås jag med Henke & Emely igen ;) DAGLIGEN! *NOT* .. ha ha ha ha ha! skaffa ett liv för fan!

 
 
Ingen bild

emely

21 september 2010 23:28

haha du var verkligen tvungen att skriva de sista? xD

Linda Lorentzson

22 september 2010 01:02

HAHAHA Jaa :P hon fattar ju verkligen inte heller ;D

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda Lorentzson - 11 januari 2017 18:53


Texten talar för sig själv :D!!! Så fucking awsome!!!!!

Av Linda Lorentzson - 9 januari 2017 19:11

Ja då är det nytt år och nyår spenderades med dom bästa i livet :) barn, djur och älskade människor!! Vi var hos becky & Ludde ...

Av Linda Lorentzson - 2 november 2016 23:32

Jodå, denna person har åkt på något långdraget skit .. förkyld & hosta från helvete sen 3 veckor tillbaka .. försvinner fan inte :/.. sen har magen helt kraschat ... (väntar än på denna jävla undersökning )... svensk sjukvård ... Men annars är de...

Av Linda Lorentzson - 4 september 2016 22:16

Japp, nu har man äntligen kommit hem från Spanien & det har vart suuuuuuper härligt att vara i väg och bara njuta & kopplat av... MEN 2-3 dagar innan hemresan så flög man på influensan :( så nu ligger man här hemma med förkylning, feber, hosta, ont i...

Av Linda Lorentzson - 9 juli 2016 03:24

Äntligen är det fredag natt & helgen har börjat för mig kl 21.00 ikväll då jag slutade jobba ;) måste bara säga att jag älskar att få jobba med alla dessa underbara hundar, och att dixie får vara med mig på jobb Varje dag har varit drömmen länge & äv...

Presentation


Only Me & Myself 😘

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lnk juice

Lnk juice

Linditzi


Ovido - Quiz & Flashcards