Lorentzson

Alla inlägg den 20 oktober 2010

Av Linda Lorentzson - 20 oktober 2010 23:31

usch.. jag är riktigt sjukligt trött.. inget vanlig för att vara Linda =-O . men har varit iväg exakt hela dagen sen halv 11 imorse.. och nu e det sängen som gäller efter detta korta inlägg...  kommer starta en av det bääästa som finns ! BECK FILMER ! yäääh =) .



har då färgat håret idag :) . SVART ;D . övernajs.. även färgat brors hår också =) the same.. och en sak ska ni alla veta : jag ÄLSKAR min bror jävligt mycket =). bättre bror kan man inte ha! <3 Håkan :))



Nattinatti     FILMTAJM! Mobilen med mig ;D hahahha



   vet att du älskar bilden ;) därför lägger jag upp den! =) mohahaha!

Av Linda Lorentzson - 20 oktober 2010 09:35

du är så tröttsam ibland alltså...


Jag menar.. du sitter och skriver osv, är inne o läser här o där.. och det värsta är ju att du har inga egna ord att skriva.. du tar det JAG skriver... bara sluta ist.. inte nog med det.. du går runt och snacka en massa skit om dom du är vänner med sen nekar du det när dom fråga dig.. stå upp för dig! .



onsdag idag...har fett med träningsvärk i magen o skulderna.. haha.. skönt! *not* ..

träning imorgon igen..  brodern min fråga nyss om vi skulle in till malmö en runda och gå eller center syd :) så det ska vi göra.. hihi.. ska bara göra vid mig =)

  




 och vet ni vad?  jag fick mina skor igår som vi beställde för ett tag sen! ÖVER HETA ;) . grraauw.. kommer bild ;) ..   // babycakes

Presentation


Only Me & Myself 😘

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lnk juice

Lnk juice

Linditzi


Ovido - Quiz & Flashcards