Lorentzson

Direktlänk till inlägg 7 augusti 2011

Haaalloooj :)

Av Linda Lorentzson - 7 augusti 2011 18:36

Heeej alla mina läsare :)!


läängesen ever jag skrev nu, skärpning!! ajaj..


det har väl hänt en hel del faktiskt.. orkar dock inte skriva det här nu, för då kommer jag aldrig bli klar :)) haha.. älskling har 2 veckor kvar sen är det semester för honom :)) happy.. och vi ska ha såå skoj.. fast är rätt uppbokad 2 helger framåt..


igår (lördag) var vi på bakken heeela familjen + att min morbror och hans familj kom ner i torsdags och är här än =) mysigt.. jag älskar verkligen dom !!! bästa!!


så igår var det Jag älskling mamma pappa håkan anders andreas susanne alexander sebastian på bakken och vi hade SKIT SKOJ.. vi tänkte vara hemma runt 10 tiden ^^ men som vanligt så kom vi inte där ifrån  förrens stängningsdags.. alltså 12 inatt gick vi till bilarna.. osv.. va hemma vid halv 2.. haha men mkt karuseller åkte vi iaf.. hade tur med vädert heeela långa dagen!


denna helgen som kommer är ingenting planerat ÄN men kommer säkert träffa mina favoriter :))) har inte träffat min favvviiis på öööver länge nu! FY..

har även börjat på något nytt företag som heter FC Rosengård.. eehhm.. tänker inte yttra mig ang det xD.. såå..


den 19 augusti ska vi på fest för Alexandra fyller 22 :-D fett najs.. me and babe going there...  sen är det ullared den 26-27 med ANNELIE mamma älskling och jocke.. :D weeeyy.. vi ska sova allihopa :D:D:D och busa ska vi haha!!


inatt ska jag hämta min älskade syster och hennes familj på sturup för dom grisarna har varit i turkiet.. FUSK!! hihi. saknat henne som FAN!!!<33 vi har såå mkt att prata om när hon kommer hem..


nej, nu ska jag dra ut med dom små kusinerna till lekplatsen :) ha det fint alla.. puss på er <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda Lorentzson - 11 januari 2017 18:53


Texten talar för sig själv :D!!! Så fucking awsome!!!!!

Av Linda Lorentzson - 9 januari 2017 19:11

Ja då är det nytt år och nyår spenderades med dom bästa i livet :) barn, djur och älskade människor!! Vi var hos becky & Ludde ...

Av Linda Lorentzson - 2 november 2016 23:32

Jodå, denna person har åkt på något långdraget skit .. förkyld & hosta från helvete sen 3 veckor tillbaka .. försvinner fan inte :/.. sen har magen helt kraschat ... (väntar än på denna jävla undersökning )... svensk sjukvård ... Men annars är de...

Av Linda Lorentzson - 4 september 2016 22:16

Japp, nu har man äntligen kommit hem från Spanien & det har vart suuuuuuper härligt att vara i väg och bara njuta & kopplat av... MEN 2-3 dagar innan hemresan så flög man på influensan :( så nu ligger man här hemma med förkylning, feber, hosta, ont i...

Av Linda Lorentzson - 9 juli 2016 03:24

Äntligen är det fredag natt & helgen har börjat för mig kl 21.00 ikväll då jag slutade jobba ;) måste bara säga att jag älskar att få jobba med alla dessa underbara hundar, och att dixie får vara med mig på jobb Varje dag har varit drömmen länge & äv...

Presentation


Only Me & Myself 😘

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lnk juice

Lnk juice

Linditzi


Ovido - Quiz & Flashcards