Lorentzson

Direktlänk till inlägg 23 augusti 2011

SEMESTER baby.....

Av Linda Lorentzson - 23 augusti 2011 00:13

nu har min baby semester =) och det är riktigt sköönt.. den började idag =)) im so happy im so glaaaaaad :P hahaha..


igår var jag älskling & Jenny hos Annelie & jocke, där vi satt och röka och snacka en MASSA skit ;) de ni... jag älskar mina underbara vänner :) finns ALLTID där för en och jag mår bra när jag är nära dom :) <3 .  jag kommer aldrig släppa dom vännerna jag har idag.. Aldrig... om ni så försöker göra oss ovänner så kommer vi lösa det.. i vått & torrt ...   


imorgon ska jag klippa mig kl 11 på morgonen :-O wwoooww kommer vara helt död haha.. sen är det "träning" kl 13.00 .... tråkigt som vanligt.. eftersom det händer absolut INGENTING på det jävla stället... alla tjejer sitter och glor på killarna när dom spelar fotboll? jag menar... COME ON??? ... imorgon ska jag träna ngt roligt...


sen kanske jag ska leka med mina vänner på kvällen :-D jiippii..  sen är det onsdag och då ska älskade KUSIN JENNY sova hääär för vi alla drar till ullared på torsdag morgon :D:D:D:D YÄÄY, jag och jenny ska göra en replay när vi badar och tar massa bilder ;)) snusk haha.. vi är 9 st som ska dit :-O kommer få det skit skoj faktiskt..



nu kommer här komma lite bilder sen min studen ;) xD hahaha

men dom kommer i ett nytt *bild inlägg* .. så..


jag saknar dig !


Du var min bästa vän, jag kunde alltid lita på dig, kunde alltid prata med dig om ALLT.. men du är borta nu och på ett sätt så ångrar jag inte att vår kontakt tog slut för du har blivit en sån stor t***el och bryr dig inte om dina "vänner" eller gamla vänner... du har bara dig själv och dom andra 2-3 andra att tänka på.. jag hoppas du har det kul med ditt ensama liv, här kommer du ikke tillbaka :) ! men saknar dig gör jag ändå.. gammal vänskap brukar inte sluta så PANG BOM!



slut för idag... XoXo Linditzi ;)



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda Lorentzson - 11 januari 2017 18:53


Texten talar för sig själv :D!!! Så fucking awsome!!!!!

Av Linda Lorentzson - 9 januari 2017 19:11

Ja då är det nytt år och nyår spenderades med dom bästa i livet :) barn, djur och älskade människor!! Vi var hos becky & Ludde ...

Av Linda Lorentzson - 2 november 2016 23:32

Jodå, denna person har åkt på något långdraget skit .. förkyld & hosta från helvete sen 3 veckor tillbaka .. försvinner fan inte :/.. sen har magen helt kraschat ... (väntar än på denna jävla undersökning )... svensk sjukvård ... Men annars är de...

Av Linda Lorentzson - 4 september 2016 22:16

Japp, nu har man äntligen kommit hem från Spanien & det har vart suuuuuuper härligt att vara i väg och bara njuta & kopplat av... MEN 2-3 dagar innan hemresan så flög man på influensan :( så nu ligger man här hemma med förkylning, feber, hosta, ont i...

Av Linda Lorentzson - 9 juli 2016 03:24

Äntligen är det fredag natt & helgen har börjat för mig kl 21.00 ikväll då jag slutade jobba ;) måste bara säga att jag älskar att få jobba med alla dessa underbara hundar, och att dixie får vara med mig på jobb Varje dag har varit drömmen länge & äv...

Presentation


Only Me & Myself 😘

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lnk juice

Lnk juice

Linditzi


Ovido - Quiz & Flashcards