Lorentzson

Direktlänk till inlägg 5 september 2011

Måndag

Av Linda Lorentzson - 5 september 2011 16:35

Bloggar från iphonen så kan bli lite knasigt!!!Har inte mycket att skriva idag, älskling började jobb idag efter sin semester :) tråkigt för mig men kul för honom :P haha... Idag har man varit hos becky och bara chillat :D mysigt !! Sen drog vi iväg och käka och nu har vi äntligen kommit till stp igen efter veterinären :) så nu lämnar vi Jonathan hos farmor sen är det hem till älskling för han lagar just nu maaaud :D yäy!! Har även tränat nu 4 dagar i rad, kommer även ske ikväll.. Eftersom jag bestämt mig för att träna VARJE dag nu så man är fitt... Men jag ska inte lova ngt för det kan lätt bara sluta hahaha...Nej, nu pluggar vi foten i pedalen och kör till maten :D hejsvejs

 
 
Ingen bild

mormor

5 september 2011 17:03

Låter som en mysig dag! Är det bra med Becky? Men...varför veterinären? Är Niki sjuk, eller är det Murres lilla valp som ni varit där med? Hälsa alla, kram puss love you <3 <3 <3

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda Lorentzson - 11 januari 2017 18:53


Texten talar för sig själv :D!!! Så fucking awsome!!!!!

Av Linda Lorentzson - 9 januari 2017 19:11

Ja då är det nytt år och nyår spenderades med dom bästa i livet :) barn, djur och älskade människor!! Vi var hos becky & Ludde ...

Av Linda Lorentzson - 2 november 2016 23:32

Jodå, denna person har åkt på något långdraget skit .. förkyld & hosta från helvete sen 3 veckor tillbaka .. försvinner fan inte :/.. sen har magen helt kraschat ... (väntar än på denna jävla undersökning )... svensk sjukvård ... Men annars är de...

Av Linda Lorentzson - 4 september 2016 22:16

Japp, nu har man äntligen kommit hem från Spanien & det har vart suuuuuuper härligt att vara i väg och bara njuta & kopplat av... MEN 2-3 dagar innan hemresan så flög man på influensan :( så nu ligger man här hemma med förkylning, feber, hosta, ont i...

Av Linda Lorentzson - 9 juli 2016 03:24

Äntligen är det fredag natt & helgen har börjat för mig kl 21.00 ikväll då jag slutade jobba ;) måste bara säga att jag älskar att få jobba med alla dessa underbara hundar, och att dixie får vara med mig på jobb Varje dag har varit drömmen länge & äv...

Presentation


Only Me & Myself 😘

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lnk juice

Lnk juice

Linditzi


Ovido - Quiz & Flashcards