Lorentzson

Alla inlägg den 2 januari 2011

Av Linda Lorentzson - 2 januari 2011 00:38

Gokväll gott folk :) Allt bra med er? Haft en bra nyår och första dag på 2011? Min nyår var skit bra ;) Igår kom Annelie och Håkan upp här för vi skulle käka middag då det blev fläskfilé med potatisgratäng :) mums... Festen hos simon blev iaf lyckad :-).. Både skratt och tårar faktiskt :-P men så är det..Imorse var man inte för pigg :-O usch .. Drog ut och handla på Coop med Jörgen älskling Håkan och Annie .. Behöver ju fylla kylen ibland ;-) så nu är den full !! Gött !! Nu ikväll kolla jag älskling hålan Jörgen och Simon skräck film :) självklart somna alla förutom Håkan & parri haha. Men nu gick dom precis och dååå är man pigg :-O så jag o Jörgen får starta oss en ny film :) skräck igen :)))) Annelie kommer imorgon igen ;-) hihi tror jag iaf ;-).. Glömde säga att vi åt min berömda tonfisk låda :) fått bra kommentarer för den :-)Nej nu blir det ut med vovven och sen starta filmen :) puss på er ! Tycker det är dåligt att man inte kan lägga upp bilder på bloggen ifrån mobilen längre här på bloggen :-/ .. Bull !!!

Presentation


Only Me & Myself 😘

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lnk juice

Lnk juice

Linditzi


Ovido - Quiz & Flashcards