Lorentzson

Alla inlägg den 6 januari 2011

Av Linda Lorentzson - 6 januari 2011 10:53

Gomorron bloggvärlden!


torsdag morgon, tänk att imorgon har det redan gått en vecka sen nyår.. går skit fort ju?! :-O ... så nu hoppas vi på 2011 ska bli ett mycket bra år =)


fast det har börjat dåligt för andré :-P .. värsta jävla förkylningen går han med.. själv har man klarat sig rätt bra ifrån det.. ÄN SÅ LÄNGE.. lite snuvig men har jag varit i över 2 månader ^^ ...  har då också fått jobb ;-) ska dit o prata idag och kolla igenom allt.. papper osv..   på måndag börjar ZUMBAA!! :-D YääY ...


imorgon ska jag på ytterliggare ett möte till :-( dock lite tråkigare faktiskt... men men :))


i helgen? vad händer då? .. skulle ju kanske åka skidor på lördag men vet inte hur det ser ut än? ... hmm.. annars vet jag ikke?! .. några förslag ?..


var på bio igår med Alexandra =) såg Narnia 3D .. skit BRA! dom filmerna kan man bara inte missa =)..


   old pic .. men ändå sööt :) haha!



nej, nu ska jag pysa in i badrummet och göra lite spa behandling :) haha.. sköönt! sen kanske man skottar sig fram till Mamma & Pappa? JÄVLA SNÖ.. men niki LOVE IT!



Puss haaaaaj!!      

Presentation


Only Me & Myself 😘

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lnk juice

Lnk juice

Linditzi


Ovido - Quiz & Flashcards