Lorentzson

Alla inlägg den 2 mars 2011

Av Linda Lorentzson - 2 mars 2011 11:41

har dock inte en aning om vem du är ÄN :-P  men kommer fram eftersom jag har ditt ip - nr :) kan ju säga att det börjar på 109 ******** slutar på 70 :) men behöver ju inte skriva ut VEM det är HÄR än :)


hahaha men den här person säger att jag ser ut som 40 men att jag photoshoppar mina bilder till UNG HAHAHAHHAHA!!! fattar ni som jag gaarva när jag läste den kommentaren *fniss* :) tycker det är skoj med läsare som är avunsjuka på hur man ser ut    men?, inget jag kan hjälpa att jag ser bättre ut än "den" :) aja du får gärna kommentera mer :)))



jobbade inatt.. som vanligt så ääääälskar jag mitt joobb ju :) men jag söker ju andra under tiden? :)  somna vid halv 4 imorse och sen hade jag missade samtal från Alex från kl 7 typ och jag hade fan inte vaknat av det :-O .. då sover man nog gott :P?


jag är så trött på skitsnack och lögner från folk eller vänner man umgås med!

varför ska det vara så in i h*lvetes svårt att bara säga som det ÄR?!  ääh, jag pallar inte sånt längre.. håll er till sanningen eller öppna inte käften alls.. ´för känner man en person RIKTIGT BRA så ser man när den ljuger eller bara försöker få uppmärksamhet.. nog med det.. tänker inte säga vem jag syftar på och inte om ni frågar heller.. utan "den" eller "dom" borde ta åt sig ! :)



nej nu ska jag göra vid mig och sen iväg med daddy tror jag <3 :)

ha det fint alla :) puss på er :)



älskar min vovve :)<3 Niiikiitaaa  

Presentation


Only Me & Myself 😘

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5 6
7
8
9
10 11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lnk juice

Lnk juice

Linditzi


Ovido - Quiz & Flashcards