Lorentzson

Alla inlägg den 8 april 2011

Av Linda Lorentzson - 8 april 2011 08:13

Detta är 3 bilder sen FÖRRA sommaren då jag o min älskade vän pressa extremt mycket.. vi la HELA dagen.. och på 1 dag blev det såhär.. det var SJUKLIGT.. och detta året ska det INTE bli så .. nu är jag iofs redan lite brun så i spanien kommer det göttats såå in i heeelvete!! :)))



     


nåååå... vad tyckte ni om våra SKÖNA BRÄNNOR ;D hahhaaa!!


  jag är så glad att vi fått det bra igen, vi har gått varandra på nerverna rätt mycket på sista tiden.. men till slut fick jag ett utbrott och nu har vi fått det mycket bättre tycker jag ? :) du är allt för mig älskling.. vi ska hålla ihopa så lääänge vi kan <3. jag brukar inte gilla att skriva "kärleks inlägg" men detta får bli ett litet :)  vi har ju haft våra upp & ner gångar.. men sen dagen vi TRÄFFADES och blev tillsammans på UVS så har vi faktiskt hållt ihop.. jajo vi har gjort slut ca 3 gånger men ALLTID gått tillbaka till varandra <3 :) det kan man kalla kärlek.. vi kan inte släppa varann.. kvittar vad som händer.. vi löser allt och fortsätter :)  vi har också fått hjälp ibland för att få lösa vissa saker.. men det händer väl alla? :$ .. men men..  :) om ca 40 dagar åker vi till spanien och vi kommer ha SKIT skoj och mysigt där :))) sola bada shoppa :-D kommer sakna vår vovve ju :-(  !   jag älskar dig André <3



så nu var det slut med kärleks prat :-P .. nu ska jag göra mig i ordning för att sen köra mormor till lund kvart över 9 :) ha det fint everybody... puss på er :)


 

    Linda Lorentzson ;)

  

Presentation


Only Me & Myself 😘

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lnk juice

Lnk juice

Linditzi


Ovido - Quiz & Flashcards