Lorentzson

Alla inlägg under augusti 2012

Av Linda Lorentzson - 16 augusti 2012 17:28

Slapp dag idag ;)

Kollat film hela morgonen / dagen :P
Antibiotikan gör en trött :P sjukt jobbigt iaf.. Men men ..

Händer idag ??

Av Linda Lorentzson - 15 augusti 2012 21:28

Då var man hemma i skååååne igen :) skönt :-)) dock varit skönt att stanna där lite till .. :-/ vad ska man göra hemma liksom? Hmm (L) hihi ..

Just nu sitter jag hos mamma & pappa och myser lite :)<3
Sen är det hem & då ska jag ner till Håkan & Jessica :-) you know why ;) fördröja tiden lite ;).. Haha

Usch.. Bara 2 dagen och jag har 17 snapsar kvar ;P fy .. Men man blir ju alltid bättre ?!..
När andra mår dåligt som står en väldigt nära så mår man själv inte bättre :((<33

Nej, nu blir det lite mys till sen hemåt :)

GRATTIS MATTIAS & SUSSIE TILL DOMINIC :D och grattis jayzon som blivit storebror :))<3



Puss på dig <3

Av Linda Lorentzson - 13 augusti 2012 19:42

Då har man landat och även grillat & fått mat i magen ;). Blev kotlett & potatis sallad :D sviiiiiin gott :D!!

Nu sitter vi på uteplatsen & röker med musik & foto :P..

Ikväll blir det nog bara ta det lugnt & så :) sen imorgon ska vi hyra en 4 hjuling och yra rundor på campingen haha :D sjukt häftigt vattenland dom gjort här sen vi var här sist ;)

Kastar in lite bilder :))

Hörs sen .

Puss <3

Av Linda Lorentzson - 13 augusti 2012 19:40

Då har man landat och även grillat & fått mat i magen ;). Blev kotlett & potatis sallad :D sviiiiiin gott :D!!

Nu sitter vi på uteplatsen & röker med musik & foto :P..

Ikväll blir det nog bara ta det lugnt & så :) sen imorgon ska vi hyra en 4 hjuling och yra rundor på campingen haha :D sjukt häftigt vattenland dom gjort här sen vi var här sist ;)

Kastar in lite bilder :))

Hörs sen .

Puss <3

Av Linda Lorentzson - 13 augusti 2012 10:03

Då är man påväg mot Öland nu :D!!
Kommer bli awsome & skönt :)

Kommer dock sakna min baby :( <3

Kommer hem igen på onsdag eller torsdag :) sen i helgen drar man till vallåkra ;) weho :) med ramonaaaa och resten av gänget hehe ..

Nej har mobilen på mig så vi hörs :)

PUSS<3

Av Linda Lorentzson - 12 augusti 2012 13:02

Idag är det kalas för lilla oliwer som fyller 3 :))

Sen ikväll blir det packa för att man åker till Öland på måndag morgon :) NICE !


Igår var man på kräftskiva ;) super gott & trevligt :)) sen drog vi vidare till stp för att se på festivalen haha :P sjukt litet men men ..

Nej nu blir det att göra sig i ordning :) puss

Av Linda Lorentzson - 11 augusti 2012 15:53

Ja då ska man på kräftskiva ikväll på jakri :)) nice :))

Börjar kl 19 och varar till ja :P vet inte haha..

Hänt en vääääldigt stor sak på senaste dagarna :(( mår inte alls bra av detta... Blääää... Går väl över !?
Men frågan är NÄR? Och VEM?


Hörs :)

Puss <3

Av Linda Lorentzson - 9 augusti 2012 16:56

Då var det snart slut på denna veckan :) .. Skönt ..

Skulle egentligen på 20 års fest imorgon men blev inte så :-/. Så man drar på kräftskiva på lördag ist :) gooosigt .. Skulle egentligen till Tomelilla med Micke & Co. På lördag men blir inte det heller ... Och nu sitter man i bilen på väg till kristianstad ;) och vad jag ska göra där har ni inte att göra med :)) .. På måndag sticker jag :) kommer hem på torsdag ;)) men säger inte var :)



Från det ena till det andra ...

Jag är så jävla trött på folk som ska blanda sig i mitt & Börjes förhållande .. Ni har ingenting att bry er om .. Och att ni bara ens blir SURA för vi inte är tillsammans nu?? Seriöst ? Mitt val .. Vi har uppehåll & det är upp till mig själv vad jag vill ... Så jag ber er att hålla käft om era åsikter ... Nämner ni något så kan ni lika bra säga HEJDÅ ...



Nej nu ska jag vila lite i bilen :) <3

Presentation


Only Me & Myself 😘

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9
10
11 12
13
14
15 16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lnk juice

Lnk juice

Linditzi


Ovido - Quiz & Flashcards