Lorentzson

Alla inlägg under oktober 2012

Av Linda Lorentzson - 16 oktober 2012 20:04
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Linda Lorentzson - 15 oktober 2012 21:13
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Linda Lorentzson - 15 oktober 2012 20:29

då sitter man i lastbilen inatt :) åkte ju inte i fredags.. kommer inte åka imorgon..  blir att sova på NMG imorgon natt för vi får några arbetare som ska fixa något där och börje kunde inte vara ledig.. så..


nu i veckan ska vi sätta oss ner och diskutera alla saker vi ska göra upp.. dock kan jag nog inte flytta min soffa än :( men det löser sig alltid sen =) vi är inte ovänner jag óch börje så jag kunde ha soffan hos honom så länge tills vi vet om jag får lägenhet eller inte.. annars åker den hem till mom and dad ..


det har hänt en hel del faktiskt på senare tid.. dock inget jag tänker dra upp här eftersom ingen har med det att göra?! bara dom närmaste som vet hur allt ligger till ...


hittade en lägenhet i arlöv.. nyrenoverad osv .. dock bara en 1a :) men det är bättre än inget alls right??


den 25 öppnar emporia ;) vem ska dit? JO JAAAG.. hehe ska  nog dra dit med mamma och mormor ;) måste ju checka läget där inne ;P kanske handla något =)


antingen denna veckan eller nästa kommer min iPhone 5 ;) wehooo =) ..


nej, nu blir det film på datorn =) ha det fint så hörs vi era pannor ;)



Puss love <3










   

jag lyssnar inte på ditt skitsnack så jag vänder och går tillbaka på andra hållet.. just let me walk away !!



ingen är värd dina tårar älskling... kom ihåg det!  



Av Linda Lorentzson - 11 oktober 2012 20:01

Gokväll !

Då har man spenderat eftermiddagen/kvällen hos syster <3 blev bjudna på middag :D *pizza* .. Bläää egentligen men gick bra ;)
Var även med och hämta töserna på dagis :)) sen har vi busat som fan och haft trevligt ;)

.... Nu ska allt fixas med ny lägenhet osv.. Det är mycket på gång nu .. Men allt kommer bli bra & lösa sig ! Kommer bli jobbigt att sova själv första tiden .. Men men ..

Nej nu ska jag vara social :) puss

Av Linda Lorentzson - 10 oktober 2012 13:55

Alla har vi väl såna dagar eller ?
Inatt var en sån ... Massa tankar & massa saknad av allt & alla :/

Musik gör så man mår bättre <3
Saknar alla som gått bort dom senaste åren :( Har inte varit på graven på hur länge som helst :( får gå dit en dag!


Ikväll ska man köra Jocke och en annan till Malmö för dom ska på hockey haha :P gay.. Sen vet jag inte ? Vi hörs sen <3

Av Linda Lorentzson - 8 oktober 2012 14:39

Lite bilder :)

Av Linda Lorentzson - 8 oktober 2012 14:35

Lite bilder :)

Av Linda Lorentzson - 7 oktober 2012 12:30

Då sitter vi i lobbyn och väntar ut tiden tills vi ska åka transfern till flyget sen lyfter planet 16.55 :D sen är vi på
Svensk mark ikväll & jag ska gosa med mina älsklingar :D ååååh saknar er <3 saknar min familj också :)) min älskade vovve är nog med på Sturup och tro jag ska pussa på henne :))<333

Ikväll blir det hem till REBECCA och mysa där !! Sova där .. Ååhh :)

Nej nu slaggar vi en stund på soffan ;) hörs sen .. PUSS<3

Presentation


Only Me & Myself 😘

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5
6 7
8
9
10 11
12
13
14
15 16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lnk juice

Lnk juice

Linditzi


Ovido - Quiz & Flashcards