Lorentzson

Direktlänk till inlägg 22 november 2012

Godmorgon

Av Linda Lorentzson - 22 november 2012 11:21

Torsdag morgon och har precis vaknat nästan .. Vad händer idag ? Inte en aning faktiskt :P kanske stp en runda men det får vi se :))

Jag är så himla trött på folk nu.. Speciellt på Facebook .. Att folk sitter och klagar och klagar på att ALLA andra gör fel och inte hör av sig osv ! Varför säger ni inte till personerna ist ?för att sitter och bara vräka ur sig hjälper inte .. Vänskap är man 2 i. Telefonen går på 2 håll och inte bara ett .. Men vissa verkar inte fatta det riktigt .. Och sen att "Håna" där ? Lägg av .. Avundsjuka heter det .. Inget mer .. Man är glad för dom man har nära sig .. Man vet var man har dom . Ni har inte tänkt på att man skiter i att höra av sig för man blir trött på att det bara är den enas uppgift ? Äsch .. Löjligt .. Ta tag i det ist och fråga vad problemet är!!


I december blir jag både gudmor (fadder) och faster :) fy fan vad skoj det ska bli :D gudmor till dominic och sen ska Jessica & Håkan ha sin lilla tös :))<33 JAG LÄNGTAR!

Sen fyller Jocke år den 7 dec och jag den 11 :) blir förmodligen fest den 15de :) inbjudningar kommer ;)

Nyår ? Vad händer då!? Har inte ens tänk på det ? Vi får la se :)


Nej ha det bra ! Puss

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda Lorentzson - 11 januari 2017 18:53


Texten talar för sig själv :D!!! Så fucking awsome!!!!!

Av Linda Lorentzson - 9 januari 2017 19:11

Ja då är det nytt år och nyår spenderades med dom bästa i livet :) barn, djur och älskade människor!! Vi var hos becky & Ludde ...

Av Linda Lorentzson - 2 november 2016 23:32

Jodå, denna person har åkt på något långdraget skit .. förkyld & hosta från helvete sen 3 veckor tillbaka .. försvinner fan inte :/.. sen har magen helt kraschat ... (väntar än på denna jävla undersökning )... svensk sjukvård ... Men annars är de...

Av Linda Lorentzson - 4 september 2016 22:16

Japp, nu har man äntligen kommit hem från Spanien & det har vart suuuuuuper härligt att vara i väg och bara njuta & kopplat av... MEN 2-3 dagar innan hemresan så flög man på influensan :( så nu ligger man här hemma med förkylning, feber, hosta, ont i...

Av Linda Lorentzson - 9 juli 2016 03:24

Äntligen är det fredag natt & helgen har börjat för mig kl 21.00 ikväll då jag slutade jobba ;) måste bara säga att jag älskar att få jobba med alla dessa underbara hundar, och att dixie får vara med mig på jobb Varje dag har varit drömmen länge & äv...

Presentation


Only Me & Myself 😘

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12 13
14
15 16
17
18
19 20
21
22 23
24
25
26 27
28
29 30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lnk juice

Lnk juice

Linditzi


Ovido - Quiz & Flashcards