Lorentzson

Alla inlägg under november 2012

Av Linda Lorentzson - 12 november 2012 19:28

Idag är det en mysig dag :)

Sitter nu i lastbilen faktiskt .. Riktigt mysigt i denna bilen vi kör idag eftersom här är "porr" belysning :D hihi och givetvis så fetar linda värmen i bilen ;) haha & jocke håller på att dö av värmeslag..

Inatt när jag kommer hem så ska jag mysa ner mig i sängen med en bra film :D är på goosigt humör idag !

Pratade med ussi innan & vi ska börja träna tillsammans <3 ska bli allvar med det nu !


Nej nu ska påååågen ha sin lur igen ! Men blir kanske ett inlägg till senare :)


Puss på er <3

Av Linda Lorentzson - 11 november 2012 22:34

Gokväll världen !

Helgen har spenderats med dom bästa :) fast saknade någon .. speciellt den som hängde på breeze ist;)

Men vi har haft skit roligt !

I fredags blev det god mat och "häng" med dom äldre ;) (mamma pappa Anders och Jörgen) hemma hos Anders :) massa kartonger vi gick igenom :) sen hände en olycka så linda fick åka hem :( tack älskade Micke som hämtade mig :D kom hem och fixa allt sen träffa jag ramona & töserna .. Kom hem vid 1 la mig i soffan & kolla film :) somnade .. Sen iväg vid halv 4 :) ..

Löördagen ... Vaknade och fixa lite.. Sen stack man till stp för att hämta kläder + Sussie & Matti med barn.. Mötte upp Zandra & Andy med barn och sen drog vi "hem" (lägenheten) i svedala :) mös till mat & film :) jocke drog på fest. Senare på kvällen drog vi till Zandra och Andy för att sjunga sing star.. Blev en lyckad kväll med MASSA skratt & pinsamt snack xD. Vissa var ju fulla och yra ;) men i säng kom vi allihopa :) vi la oss vid 4 och somnade vid 5 :P


Söndag... Farsdag :D grattis älskade pappa <3
Varit hos F&F på middag sen hämtade jocke mig så vi drog till lutz på ännu en middag med släkt :) sen vidare till arlöv på äpplekaka & kaffe :) sen drog vi till alstad & hämtade lite saker till hans lägenhet .. Och nu sitter man hos Sussie & Mattias och äter nybakade vanilj bullar :D

Nu ska jag inta ryggläge <3


Puss

Av Linda Lorentzson - 8 november 2012 11:59

halloj...


nu kommer jag skriva ett inlägg ang min beställning på iPhone 5 ...

 

jag beställde min mobil i början av oktober och då beställde jag den av NOVANETWORKS som sitter i LOMMA och säljer ut "för" telenor... och min leverans tid skulle vara 3-4 veckor.. MEN jag har inte fått den än.. tiden har gått över .. jag har ringt telenor och networks ett X antal gånger för att det får inte gå till såhär... tycker jag .

 

när jag pratade med TELENOR i måndags så sa dom till mig *vi kollar här.. du ska ha din telefon redan :S* .. ja men det har jag inte?! så vad fan händer? jo du ska ha den inom 2 dagar osv.. idag? ingen telefon??? hmm har även ringt nova och då visar det sig att dom inte fått några iphone 5 av telenor för telenor inte fått ngr från APPLE? vad fan är det egentligen?! ringde nova i tisdags och då sa hon att vi har fått in iphone 5 nu så du har den innan denna veckan är slut... hmm okej.. men man tror inte på dom ett skit så ringde även idag.. då visar det sig att nova har inte fått några iphone 5 av telenor för att telenor inte fått några av apple??????  vem fan ska man litar på ang detta?? jävligt patetiskt att hålla på såhär.. kompensation ... eh ja..  NÄSTA vecka ska jag få min lur nu? men inte en chans att den kommer komma... dom även sa till mig idag .. * vi kan avbeställa din iphone och skicka en annan modell redan idag**? öööh... man beställer väl en mobil för man vill ha den och inte en annan? löjligt..  men jag kan säga som såhär.. jag tänker  INTE rekomendera telenor eller novanetworks till NÅGON jag känner... apple har jag alltid hållt tummen uppe för men inte längre... vänta ist till telefonen kommer ut i affär för då vet ni vad ni får och ni får det i tid..  jag är så jävla trött på att hålla på med telenor .. är det inte fel räkningar så är det  beställningar.. 


nej blir inte telenor efter dessa 2 år..

jag hade inte tänk skriva ett inlägg ang detta men efter dagens samtal så snackar dom i munnen på varandra och även ljuger för deras kunder... så är trött på detta... hoppas ni andra blir nöjda med era beställningar..!



 



med glädjen // Linda Lorentzson!

Av Linda Lorentzson - 6 november 2012 02:38

Artist : Leo sayer <3


Ohuhohuh yeahay yeahay
I love you more than I can say
I love you twice as much tomorrow
Ohuhoh, Love you more than I can say

Ohuhohuh yeahay yeahay
I'll miss you every single day
Why must my life be filled with sorrow
Ohuhoh, Love you more than I can say

Oh, don't you know, I need you so
Oh, tell me please, I got to know
Do you mean to make me cry?
Am I just another guy?

Ohuhohuh yeahay yeahay
I miss you more than I can say
Why must my life be filled with sorrow
Ohuhoh, love you more than I can say

Oh, don't you know, I need you so
So tell me please, I got to know
Do you mean to make me cry?
Am I just another guy?

Ohuhohuh yeahay yeahay
I love you more than I can say
I love you twice as much tomorrow
Ohuhoh, love you more than I can say

I love you more than I can say
I love you more than I can say
(More than I can say)
I love you twice as much tomorrow
(More than I can say)
I love you twice as much tomorrow
(More than I can say)
I love you more than I can say
(More than I can say)
I love you more than words can
(More than I can say)


Från min daddycool <3

Av Linda Lorentzson - 5 november 2012 19:46
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Linda Lorentzson - 1 november 2012 19:38

skulle man egentligen varit hos mamma då hon passar nikita men så blev det ikke.. är inte hemma än så ..

så ringde herr börjesson och fråga om jag fick ha henne imorgon så jag hämtar henne imorgon kl 4 :D:D wii ska mysa och busa <3  sen får vi se vad som händer på kvällen ? någon som ska göra något speciellt?? :D skriv då haha :P



nej vi hörs sen <3 PUSS

Av Linda Lorentzson - 1 november 2012 19:38

skulle man egentligen varit hos mamma då hon passar nikita men så blev det ikke.. är inte hemma än så ..

så ringde herr börjesson och fråga om jag fick ha henne imorgon så jag hämtar henne imorgon kl 4 :D:D wii ska mysa och busa <3  sen får vi se vad som händer på kvällen ? någon som ska göra något speciellt?? :D skriv då haha :P



nej vi hörs sen <3 PUSS

Av Linda Lorentzson - 1 november 2012 10:22

 

frågan är vad som har hänt mellan ens vänner egentligen?

jag träffar inte min bästa vän längre!?! inte ens på en cigg eller bara snabbprata? vad har hänt? jag har riktigt hängt med där i den svängen? men det är tråkigt när det är såhär.. men jag har iaf dom vänner jag träffar och det går bra <3 jag är mycket i svedala men jag är också lika mkt i staffanstorp? men jag ger upp det där nu..jag mår bra och jag lever :)



   

idag väntar man på posten och håller verkligen tummarna för att min SAKNADE mobil kommer!!! j*vligt drygt att vänta och vänta  :p. 4 veckor nu utan iphone och det SUGER för jag kan inte göra något på skit vivaz :P jobbigaste luren ever.. knappt ngn fb på 4 veckor :p rätt så skönt ändå.. men ingen blogg uppdate ?! kan inte ta foto ? äsch.. nu får den komma!!! :))))

idag blir det KANSKE lastbils åkning ELLER va hemma hos mamma för att mysa med Nikita <3 :) skulle egentligen på matchen ju :/ men ingen biljett.. så det sket sig.. aja vi får la se :)


nej nu ska jag bädda ner mig i soffan och kolla tv :)  ha det bra så hörs vi :) ni lär märka när jag fått min ifåne 5 :D !



PUSS <3

Presentation


Only Me & Myself 😘

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12 13
14
15 16
17
18
19 20
21
22 23
24
25
26 27
28
29 30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lnk juice

Lnk juice

Linditzi


Ovido - Quiz & Flashcards