Lorentzson

Alla inlägg den 8 juli 2012

Av Linda Lorentzson - 8 juli 2012 09:34

då vakna man lite innan 9 ???? varför?? joo för man är så jävla stopp i huvudet & i näsan :/ ..

febern går upp & ner.. men ja.. vad gör man inte?!? .. :P


igår var vi på bilträff i halmstad som där var sååååå mycket folk . =) jävligt nice.. men det drog sig neråt mot helsingborg ..  då linda fick åka snabb bil dit ;D hihi ..


i hbg så träffa vi robin lee bobby ! stod och snacka lite skit och kolla massa race :)) goooosigt <3


vi som körde till halmstad var då . Jag, börje, becky, fija, björn, micke, robin (clarre), "chefen" vet inte namnet!


men det var faktiskt riiiiktigt nice igår .. trotts min förkylning :( . proppar i mig alvedon & halstabletter.. jobb imorgon ju :)  om jag då inte fortfarande har feber! men jag ska iaf köra imorgon och försöka!!


idag ska jag med becky & laga hennes bil iaf :) tror vi skulle va där vid 1?? hmm :)) får väl åka och väcka henne nu snart ;) haha.. men ska först inom Zandra & Andy på en cigg och lite snack =) Börje sover som vanligt ... semester lirare ..


nej lite bilder ;D


 

Liiiten del av bilarna innan träffen började ;) hihi


 

 en arbetande linda ;)


   bara för jag vet vad du vill ;) <3


 

Oiiijnii :) <3 ser lite lurig ut ;) .. han skulle ni lura sin mammii :D haha


 

Ooooopps ... ;) <3

Presentation


Only Me & Myself 😘

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21 22
23 24
25
26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lnk juice

Lnk juice

Linditzi


Ovido - Quiz & Flashcards