Lorentzson

Alla inlägg den 17 juli 2012

Av Linda Lorentzson - 17 juli 2012 10:11

Tjena !

ÄNTLIGEN har appen kommit till Iphone :D så jävla nice . Nu ska vi bara testa och se om den är bra ;) haha..

Idag drar vi alla till Kiviks marknad :)
Kör nu kl 11 :) sen ikväll vet jag inte vad som händer ? Något förslag?

Det är iaf fint väder :) solen skiner & alla på glatt humör hoppas jag hehe ..

Kanske drar ut en sväng ikväll & träffar becky :)) ni får hojta om ni vill ses :)

Nej nu ska jag göra mig klar sen kommer Zandra Andy töserna & Alexandra hit för mötas upp :)

Ha det bra ! Vi hörs, vi ses i dina drömmar ;) PUSS!

I like you for a reason <3

Av Linda Lorentzson - 17 juli 2012 00:02

Gokväll läsare :)) <3


kl är lite över 12 och man sitter nere hos Håkan & Jessica =) ungarna somnade precis typ och vi har nyss käkat nybakade bullar hååkan slängde ihop ;D sjuuuukt gott var det... så jag ska ju inte sova på ett tag nu .. med tanke på att det är då man fläskar på sig lite hahaha :P ..


imorgon sticker vi till kiviks marknad ;) shoppa massa skit rent ut sagt.. =)) allt man inte behöver ska man ha :)


annars idag har man inte gjort så mkt?..

imorse kommer jag inte ens ihåg vad jag gjorde? :S tror jag gick ner till brorsan .. och sen fastna man här haha.. sen kom becky & J för att ta en cigg men blev lite längre ;D .. ungarna stack till lekplats och roa sig =) sen stack jag iväg med becky en sväng :)) trellehulla.. världens ände :P .. men men...


sista veckan börje har semester..


jag vet inte om vi ska dra till Karlskrona i veckan eller till helgen?  hmm.. får la se.. 

vill ju träffa morbror & familj =))) saknar dom så in i helvete :'( .. <3


neeeej... nu ska jag stänga ner tror jag och kanske snart traska upp i min sköna lägenhet & säng :D men en riktigt bra film  ;)  ..

vill ni något så hojta på sms =)



en låt som sätter sig i huvudet och går om och om igen...


Miley Cyrus - Stay <33 riktigt bra låt faktiskt!!

man får många tankar & kan mysa ner sig till den :$ <33



Natti.

PUSSSSS  kärlek till just DIG



Med all min kärlek // Linditzi



 

Presentation


Only Me & Myself 😘

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21 22
23 24
25
26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lnk juice

Lnk juice

Linditzi


Ovido - Quiz & Flashcards