Lorentzson

Direktlänk till inlägg 29 mars 2013

FREDAG!!

Av Linda Lorentzson - 29 mars 2013 10:35

Innebär att vi närmar oss 1 dag till karatefyllan :D weho!!

Just nu ligger jag i sängen & vilar.. Har sån jävla mensvärk (för er som är intresserade) haha... Så snart får man väl gå upp och hjälpa till med allt som ska bli klart :-) påskmat NOMNOM!!

Ikväll blir det att träffa H .. :) kanske träffa BC & Jessica :)) sen hitta på något ?!...

Imorgon är det karatefyllan & alla är taggade !!! FEST HOS ABDULLAH!!! Haha..

Söndag är det ju dop för lilla Anton :D mysigt !! Men det är inte försen vid 4 så man hinner vila upp sig ;)



På tal om annat...
Får folk inte umgås med vem dom vill egentligen ?? Helt allvarligt vad löjliga ni är.. Eller rent ut patetiskt...
Den ena blir sur på den andra för att den är vän med den tredje?? Sen tydligen så TROR sig en liten flicka att hon är omtalad i skit snack från "mig/oss"? Hallå ?? Inte nämnt ett ljud om dig på flera månader så rätt Har du inte!!!

Sen den andra måste fråga ut folk "är det Linda du snackar med på FB"? Hahaha jag pallar fan inte ert lågstadie beteende ...:P helt sjukt vad ni idiot förklarar er själva! Den andras svar "jag har väl inget otalt med Linda"?

- "nej, du får se" OMG.. Du har inga vänner kvar "R" jo... Dom småttingarna :) men skaffa dig en hobby för helvete ;)


Nej nu får vi avsluta :) det kommer komma ett inlägg till ER som tar åt sig sen :)



Puss på er från AWSOME!! ;)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda Lorentzson - 11 januari 2017 18:53


Texten talar för sig själv :D!!! Så fucking awsome!!!!!

Av Linda Lorentzson - 9 januari 2017 19:11

Ja då är det nytt år och nyår spenderades med dom bästa i livet :) barn, djur och älskade människor!! Vi var hos becky & Ludde ...

Av Linda Lorentzson - 2 november 2016 23:32

Jodå, denna person har åkt på något långdraget skit .. förkyld & hosta från helvete sen 3 veckor tillbaka .. försvinner fan inte :/.. sen har magen helt kraschat ... (väntar än på denna jävla undersökning )... svensk sjukvård ... Men annars är de...

Av Linda Lorentzson - 4 september 2016 22:16

Japp, nu har man äntligen kommit hem från Spanien & det har vart suuuuuuper härligt att vara i väg och bara njuta & kopplat av... MEN 2-3 dagar innan hemresan så flög man på influensan :( så nu ligger man här hemma med förkylning, feber, hosta, ont i...

Av Linda Lorentzson - 9 juli 2016 03:24

Äntligen är det fredag natt & helgen har börjat för mig kl 21.00 ikväll då jag slutade jobba ;) måste bara säga att jag älskar att få jobba med alla dessa underbara hundar, och att dixie får vara med mig på jobb Varje dag har varit drömmen länge & äv...

Presentation


Only Me & Myself 😘

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lnk juice

Lnk juice

Linditzi


Ovido - Quiz & Flashcards