Lorentzson

Direktlänk till inlägg 30 oktober 2013

Malmö FF & utekväll

Av Linda Lorentzson - 30 oktober 2013 19:35

Tja tja !

Onsdagen är här & det är ju lillördag ;) MEN vi tog vår lillördag IGÅR (tisdag) och det var då bestämt att vi skulle dra ut och festa med laget i MFF & jag kan ju inte mer än ÄLSKA det! Fy fan vad kul vi hade ! Jag och fija drog dit & sju helsike vilket drag & liv ;) I LIKE! Var hemma någon gång inatt & sen ringde kl 07.30 för skolan (utbildningen) kallade haha .. Fy satan vad trött man varit idag ..

Somnade ikväll vid 4 tiden & vaknade vid 17.30 då jag TRODDE att jag hade sovit hela kvällen och natten hahaha.. Sjuk känsla :P .. Men men .. Nu är man hos farmor & farfar då det hänt lite saker :( inget som kommer här !


Imorgon är det torsdag & då är det skola igen :) 2 dagar kvar sen "lov" i 2-4 veckor sen börjar HELA utbildningen på 6-8 veckor :) sen är jag FULL utbildad ;) det ni! Haha ..


På söndag smäller det :) då är det fotboll .. Syrianska mot MFF sen på kvällen är det utgång med laget & då jävlar ska det firas SM-GULD & avtacka jiloan hamad som lämnar oss för att övergå till Tyskland & vi önskar honom all lycka i det nya laget & är hjärtligt välkommen tillbaka till Malmö när du vill :)! Han är min favorit så saknar honom redan där :/..


Nej nu blir det att snacka lite här sen bege oss hemåt igen :) <3

Kommer lite bilder ifrån igår !

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda Lorentzson - 11 januari 2017 18:53


Texten talar för sig själv :D!!! Så fucking awsome!!!!!

Av Linda Lorentzson - 9 januari 2017 19:11

Ja då är det nytt år och nyår spenderades med dom bästa i livet :) barn, djur och älskade människor!! Vi var hos becky & Ludde ...

Av Linda Lorentzson - 2 november 2016 23:32

Jodå, denna person har åkt på något långdraget skit .. förkyld & hosta från helvete sen 3 veckor tillbaka .. försvinner fan inte :/.. sen har magen helt kraschat ... (väntar än på denna jävla undersökning )... svensk sjukvård ... Men annars är de...

Av Linda Lorentzson - 4 september 2016 22:16

Japp, nu har man äntligen kommit hem från Spanien & det har vart suuuuuuper härligt att vara i väg och bara njuta & kopplat av... MEN 2-3 dagar innan hemresan så flög man på influensan :( så nu ligger man här hemma med förkylning, feber, hosta, ont i...

Av Linda Lorentzson - 9 juli 2016 03:24

Äntligen är det fredag natt & helgen har börjat för mig kl 21.00 ikväll då jag slutade jobba ;) måste bara säga att jag älskar att få jobba med alla dessa underbara hundar, och att dixie får vara med mig på jobb Varje dag har varit drömmen länge & äv...

Presentation


Only Me & Myself 😘

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lnk juice

Lnk juice

Linditzi


Ovido - Quiz & Flashcards