Lorentzson

Alla inlägg under oktober 2013

Av Linda Lorentzson - 9 oktober 2013 20:07

Hej du :)

Tack så mycket för du tycker om min blogg :-D

Givetvis så ska jag besöka din också :) ha en bra dag du också .


Kram

Av Linda Lorentzson - 9 oktober 2013 16:54

Igår var det poker kväll & efter sådär 9 timmar så drog man hem första platsen ;) härligt så snart är det poker igen ;)

Bättre lycka till er andra nästa gång iaf hahaha :D



Jag är så jävla beroende av att kolla på denna grabb alltså .. Sjukt jävla fina ögon ;) sorry men kan inte hjälpa det hahaha



Goooosh ;)

Snart match igen & självklart ska man dit!!! Sviker inte laget :)

Dock inte hamna vid huliganerna hahaha ;D

Ha det fint ;) vi hörs!!



Haaaaaj

Av Linda Lorentzson - 7 oktober 2013 13:29

Halloj!

Längesen jag skrev nu men har inte haft ork eller lust :) men nu kommer här ett till er som VILL läsa :)

Fick gå upp tidigt idag eftersom jag skulle med och lämna bilen på service kl 08.00 :O
Sen när man kom hem så somna man igen :P och vakna typ nu haha .. Mindre skönt faktiskt :/

Men nu när jag sov så hade jag VÄRLDENS bästa jävla dröm som jag ville skulle varit verklig haha ;) kan dock inte berätta om VEM den handlar om men "MR H" var med i den hela tiden och vi hade sån sjukt mysig och bra natt ;) hahaha jag önskar fan att den en dag blir sann ;-) hahaha ...

Idag händer inte så mycket :) blir att jag ska hämta daddys bil på service :) först en dusch .. Vill ni hitta på något så hör av er :)

Imorgon är det läkaren med ryggen sen onsdag tandläkaren :'( ångest !


Hörs sen! HAJ

Presentation


Only Me & Myself 😘

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lnk juice

Lnk juice

Linditzi


Ovido - Quiz & Flashcards