Lorentzson

Alla inlägg den 7 juni 2013

Av Linda Lorentzson - 7 juni 2013 18:41

Den har äntligen kommit & riktigt varmt & skönt :))

Idag har det bara varit att solat & umgåtts med Alexandra (Anton), pappa, Håkan & Jocke :)

Alex & jag ville ju bada så det var bara att hoppa i 17 grader kallt vatten ;) FIFAN!! Haha :) men visst.. Vi låg kvar i iaf ;)
Ikväll är det ju drifting på city gross kl 20.00 och vi ska självklart dit :) !! Ses kanske där ?!



Från det ena till det andra ... Jag har ett stort dilemma :((
Min älskade hund kommer flytta ifrån Staffanstorp & jag har valet att ta över henne på heltid & aldrig träffa husse igen :/.. Eller så tar han med henne och då ska jag aldrig få träffa henne mer?? :'( vad ska jag göra?? Jag har jätte ångest !! Jag älskar den hunden över allt annat och jag gråter varje gång jag tänker på att jag inte kommer få träffa henne :'( ... "Hjälp?"
Och Börje vill verkligen inte ha delad vårdnad eller att jag träffar henne alls :(( vad ska jag göra ??


Aja vi får se hur detta löser sig! Har till den 30 juni på mig att bestämma mig !


Hörs !

Presentation


Only Me & Myself 😘

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lnk juice

Lnk juice

Linditzi


Ovido - Quiz & Flashcards