Lorentzson

Alla inlägg den 8 juni 2013

Av Linda Lorentzson - 8 juni 2013 21:34

Tack Jenny !
Detta stöd behövs !!!<3

Av Linda Lorentzson - 8 juni 2013 20:46

Jag har tid för henne & jag tar mig allt tid till henne för att hon ska må bra.. Och bara för att andre ska flytta ifrån denna lägenheten så ska han bara ge bort henne .. Det är verkligen inte snällt att bara släppa sin hund så efter 6 månader med nästan bara honom ... :/ hon är liksom inte hund som man kan ge bort till någon för hon har blivit skrämd när hon var lite så litar endast på hans familj & min familj .. Men visst .. Jag tycker dock det hade varit bättre att sitta ner & diskutera detta men han är rätt så egoistiskt så det vill han inte .. Utan tar bara detta på ett SMS !

Av Linda Lorentzson - 8 juni 2013 20:43

Här lyssnas inte på en version för detta folket vet vad han skrivit till mig på sms & det är hjärtlös att inte vilja sin hunds bästa faktiskt :/.. Man kan inte tycka om sin hund så mycket om man väljer bort henne ifrån sitt liv på 5 minuter.... Man gör väl allt för henne!!

Av Linda Lorentzson - 8 juni 2013 17:35

Annelie.. Jag har kollat upp det här med delad vårdnad & hundar tar ingen som helst skada av att vara varannan vecka hos sina ägare ! För en hund tänker som ett barn... Det är många som har det så.. Men ja jag vet inte :/

Av Linda Lorentzson - 8 juni 2013 13:37

Ja Jenny och jag har sagt att jag vill ha delad vårdnad men det får jag absolut inte för honom ! Han vill inte ha ett jävla hattande med henne säger han ... Det enda jag får som svar är "du får bestämma vem som ska ha henne" och jag tycker Själv att vi kan ha delad ... Typ varannan vecka eller vart 3 vecka ! Men han vägrar!!! :'(

Av Linda Lorentzson - 8 juni 2013 11:36

Ja jag vet och därför det kanske är bäst att Börje tar henne :((( för hon har ju bott hos honom senaste 6 månaderna :((<3

Av Linda Lorentzson - 8 juni 2013 01:09

Fick en kommentar i förra inlägg ang min hund ..

Svar: ja det är jävligt egoistiskt av honom .. Han är nog en av dom som är hjärtlösa !!! Samtidigt så vill jag tänka på nikis bästa & det känns lite som att hon måste stanna hos honom eftersom hon bott med honom i ca 9 månader & redan förlorat mig en gång :(( men jag vill verkligen inte förlora henne för gott :'( många tycker jag ska ta henne :) men jag stampar på samma plats & tankar flödar .!! Tack för svar :)



Av Linda Lorentzson - 8 juni 2013 01:09

Fick en kommentar i förra inlägg ang min hund ..

Svar: ja det är jävligt egoistiskt av honom .. Han är nog en av dom som är hjärtlösa !!! Samtidigt så vill jag tänka på nikis bästa & det känns lite som att hon måste stanna hos honom eftersom hon bott med honom i ca 9 månader & redan förlorat mig en gång :(( men jag vill verkligen inte förlora henne för gott :'( många tycker jag ska ta henne :) men jag stampar på samma plats & tankar flödar .!! Tack för svar :)



Presentation


Only Me & Myself 😘

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lnk juice

Lnk juice

Linditzi


Ovido - Quiz & Flashcards