Lorentzson

Direktlänk till inlägg 29 augusti 2014

Hold up!

Av Linda Lorentzson - 29 augusti 2014 19:44

Hallåja! :)
Hoppas allt är bra med er? För här är det awsome! Ligger i sängen & inväntar tiden tills jag ska köra mot jobb, börjar ju 22-06 härligt med sista natten nu. Sen är man ledig i 4 dagar! Awsome! Så man kommer väl i säng vid 8 imorgon bitti som vanligt :)! Sen är det upp och fixa sig direkt när man vaknat för man ska ju på 25 års kalas kl 14.00 sen festen på kvällen :) till kära Alexandra :)!


På tal om detta här med Alexandras fest/kalas ... Ni är hennes vänner påstår ni & blir bjudna till henne för att fira HENNE.. Ni klagar på allt & alla andra att dom beter sig som 14-15 åringar .. Men då undrar jag också, ni är mellan 22-29 år gamla & ni skriver till henne att kommer inte den så kommer inte jag.. Herregud, ni ska dit för att fira henne .. INGEN annan, kommer man till ett ställe där man är ovänn eller har otalt med 1-2 personer så WTF gör det? Man snackar inte med dom personerna utan med alla andra som är där, tycker ni är riktigt dåliga vänner & falska som fan faktiskt, jag själv hade inte snackat med er överhuvudtaget.. Men snälla.. Väx upp! Det är fan för Alexandras skull man går dit! Men skit samma! Hon har sina vänner hon vet finns där & vill vara med och fira henne :)!!



Vi ska iaf ha sjukt jävla kul och dansa röven av oss hela natten ;) boooyaa! Så jag hoppas ni andra sitter & ruttnar i er soffa eller bil ;)!



Tack för mig! Nu ska jag vila lite :)!


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda Lorentzson - 11 januari 2017 18:53


Texten talar för sig själv :D!!! Så fucking awsome!!!!!

Av Linda Lorentzson - 9 januari 2017 19:11

Ja då är det nytt år och nyår spenderades med dom bästa i livet :) barn, djur och älskade människor!! Vi var hos becky & Ludde ...

Av Linda Lorentzson - 2 november 2016 23:32

Jodå, denna person har åkt på något långdraget skit .. förkyld & hosta från helvete sen 3 veckor tillbaka .. försvinner fan inte :/.. sen har magen helt kraschat ... (väntar än på denna jävla undersökning )... svensk sjukvård ... Men annars är de...

Av Linda Lorentzson - 4 september 2016 22:16

Japp, nu har man äntligen kommit hem från Spanien & det har vart suuuuuuper härligt att vara i väg och bara njuta & kopplat av... MEN 2-3 dagar innan hemresan så flög man på influensan :( så nu ligger man här hemma med förkylning, feber, hosta, ont i...

Av Linda Lorentzson - 9 juli 2016 03:24

Äntligen är det fredag natt & helgen har börjat för mig kl 21.00 ikväll då jag slutade jobba ;) måste bara säga att jag älskar att få jobba med alla dessa underbara hundar, och att dixie får vara med mig på jobb Varje dag har varit drömmen länge & äv...

Presentation


Only Me & Myself 😘

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Augusti 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lnk juice

Lnk juice

Linditzi


Ovido - Quiz & Flashcards