Lorentzson

Alla inlägg under oktober 2010

Av Linda Lorentzson - 20 oktober 2010 09:35

du är så tröttsam ibland alltså...


Jag menar.. du sitter och skriver osv, är inne o läser här o där.. och det värsta är ju att du har inga egna ord att skriva.. du tar det JAG skriver... bara sluta ist.. inte nog med det.. du går runt och snacka en massa skit om dom du är vänner med sen nekar du det när dom fråga dig.. stå upp för dig! .



onsdag idag...har fett med träningsvärk i magen o skulderna.. haha.. skönt! *not* ..

träning imorgon igen..  brodern min fråga nyss om vi skulle in till malmö en runda och gå eller center syd :) så det ska vi göra.. hihi.. ska bara göra vid mig =)

  




 och vet ni vad?  jag fick mina skor igår som vi beställde för ett tag sen! ÖVER HETA ;) . grraauw.. kommer bild ;) ..   // babycakes

Av Linda Lorentzson - 19 oktober 2010 15:53

hahahah är det konstigt man bli gråhårig? :P hahaha..

om man inte bor hemma längre så ska man väl få sova så länge man vill ? ^^ eller? hahhha

men ikke när det gäller familjen lorentzson ;D för då ringer ens pappa och väcker en mitt på morgonen haha... isch jaa.. jobbigt....



imorgon ska jag sova ut! eller ngt... hihi..



Av Linda Lorentzson - 17 oktober 2010 12:15

världens tråkigaste dag!


imorgon är det möte inne på jobb.. hänt en heldel fick jag höra häromdagen!  hmm..


jag pallar inte dra in ett inlägg idag .. så blir bara lite onödigt skrivet.. hahah

var på 20års fest igår för nathalié :)) skit trevligt.. hoppas du fick en super bra dag/natt.. 

sen på kvällen träffa jag vännerna och bara umgicks! :) underbart..


idag vet jag ingenting som händer ?  film & allmänt lugnt ? ut en liten sväng kanske? ..


Och jaa.. jag måååste bara berätta att LINUS ringde mig igår och fråga om jag kunde köra honom till lund .. jag menar ? Hallåå? LINUS? :O vi har inte varit vänner på 6 månader typ, om inte mer??? .. sen när vi kom in i lund så skulle vi snacka och vi alla vet hur det kan gå =P .. men vi blev tydligen vänner enligt honom?  men som sagt, det märker vi om vi är om ett tag väl .. ! haha... nope, nu blir det film :) <3 puss på er     // Babycakes ;)




   Ses F*ckers!

Av Linda Lorentzson - 16 oktober 2010 11:14

Tjoho!


har inte sovit för länge inatt    men va fan? man är väl fortfarande ung? ^^

ska tåla sånt..


iaf just nu så håller vi på att byta diskmaskin här hemma :)) super! har varit och lämnat den gamla hos den gamla ;) (becky då) hahhaha!

så nu jävlar ska vi diska ikapp .. hehe..

ikväll är det kalas som gäller.. Nathalié (börjes syster) fyller juu 20 för fan idag =D=D=D=D GRATTIS TILL HENNE!


sen när vi varit där så har jag faktiskt ingen suck om vad som händer? ska nog träffa Sabina iaf :))) . GILLAS!



Annars är det inte så mkt mer än att jag säger GRATTIS SOM FAN TILL NATHALIÉ OCH MARCUS!!! :))  hoppas ni får en dunder bra dag.. <333..




yes my friends ! have a nice day!   



  

Av Linda Lorentzson - 11 oktober 2010 13:38

Tjena... Ja då tänkte jag dra in ett litet mobil inlägg :) eftersom jag sitter på min iphone 4 ;-D hahaahhah ... Är påväg till Jenny i svedala med pappsi :)) blir några cigg sen hem och gå med hunden  vad ska ni alla andra hitta på idag då? Ha det, kramisar... F*ck you! :-)

Av Linda Lorentzson - 11 oktober 2010 00:06

HAHHAHAHAHHAHA ALLTSÅ ni kan inte fatta som jag skrattar ...

 

satt här och snacka med ngr på msn.. och min älskade hund satt/låg bredvid mig.. och sen ska hon gå ner ifrån soffan, då hon går ner med framtassarna först sen precis innan hon går ner så släpper hon sig en sån jäääävla brakare (fis)  sen ställer hon sig och tittar bak på röven precis som " vad var det ?!" . " var det jag" ? HAHAHAHHAHAHA ... kunde fan inte sluta skratta.. och när jag väl satt här och skratta så titta hon på mig precis som " matte, varför gråter du" ?  hahaha.. herregud, snacka om övertrött !!!

 

 

 

 

Ses! hejdå!


Av Linda Lorentzson - 10 oktober 2010 23:31

Heeej alla mina älskade läsare =)

saknat mig idag? SJÄLVKLART.. gör ni ju alltid ^_^ .

 

tänkte dra ett LITET inlägg nu ikväll..

har dock inte gjort så mkt idag, men har verkat som det   Hummm...

började med att jag vakna vid halv 12? (A) härligt.. gick upp, käka frukost.. tog det lite lugnt vid datorn, musik fejjan ^^ .. m.m .. duscha, sen drog vi hem till mamma&pappa :) för vi skulle iväg till tippen med dom, och jag skulle gjort som jag sa från början, SKITIT I ATT FÖLJA MED   ... jag skämtar inte om där var 3o + bilar som trängdes och skulle fram först  "blää på dom" anyway.. efter det så drog vi till ikea där jag STRÄNGT sa NEJ till att gå med in på.. så Börje följa med mamma in så stack jag och pappsi till farmor & farfar och käka korv med bröd ( skulle nog avstått ) *Hooost*    men ikke, är man hungrig så är man.. sen var dom färdiga på ikea så drog vi och hämta dom... körde till stp. kom hem..  tog inte mer än 30 min sen drog vi alla hem till anders för att handla lite kläder ;D  naaaajs... och som alla vet så är Linda ALLTID hungrig inprincip ... så när vi körde ifrån Anders så ville jag till MC    så det blev käk där.. sen vidare till oxie :) där vi då hämta lite saker.. och NU äntligen är jag hemma :) sitter i min soffa och har APTRÅKIGT.. suck , sitter iofs och snackar på msn med dom bästa =) . yeeey..   får väl bli film sen när det är natti dags, [ om det blir av ] . hehe .  några förslag? (A) ..

Imorgon när jag vaknar ska jag direkt hem till pappa och käka frukost eller ngt.. sen ut med honom och handla en sak till börje ^^ woo status ! *noot* . bättre om det varit till mig ju      ..

 

 

i veckan vet jag fan inte vad som händer ? hoppas på något kul ... d[^_^]b You Drive Me Crazy!

 

 

 

Emely - har dock inte träffat dig på länge och det får vi ju se till att göra ! *dra dig i örat* höhö ...

 

 

 

Fija - JAG SAKNAR DIG!

 

 

sen måste jag fan bara säga att det är jääävligt löjligt med allt det bråk som pågår just nu..  jag menar? om jag är snäll mot ngn och berätta en sak för HENNEs skull så ska man väl för fan inte få skit tillbaka ?????? eller ???? .. nää men skit samma.. får ta det själv...

 

2. du är såå jäävla irriterande! jobbig! STÖR! för fan, ge dig ... jag har inte tid och då menar jag att jag PALLAR inte ! verkligen inte! gräv din egen grav för fan! sålänge du är borta ifrån mig! ish.. vad gör vi med såna människor?  Jooo... spotta  TVI på dom!

 

 

 

ni är inte ens värda bajsen under min sko!!   // Linditzi -  med all min kärlek!

 

 

 

  

Av Linda Lorentzson - 8 oktober 2010 13:40



I've gooot a feeerreeeet hon är fan sjukligt ball och glo på xD.. hahaha


Presentation


Only Me & Myself 😘

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lnk juice

Lnk juice

Linditzi


Ovido - Quiz & Flashcards