Lorentzson

Alla inlägg den 1 november 2010

Av Linda Lorentzson - 1 november 2010 13:11

fy fan för folk som inte kan stå för vad dom sagt eller gjort!!!!


det är äckligt.. usch..

Av Linda Lorentzson - 1 november 2010 10:22

Okej, eftersom en "vän" har skrivit i sin blogg om någon som hände i helgen MEN som hon säger att det inte handla om "mig" eller den händelsen?... MEN hur kan det isf stämma med alla dom ord som sades i telefonen i mitt öra ;) ? väääldigt skumt ? .. änu en lögn till eller? ?? SUCK  . jag tycker att om man har varit vänner i 10 år eller va fan det nu är? så kan man väl FÖRSÖKA vara ärlig någongång? jag vet ALLA lögner.. jag ser på personen när den ljuger.. och därför lägger jag ner inte tid på det?! ... som en tjej sa i lördags att hon hade frågat den här tjejen om hon ville med ut och då hade hon sagt nej, har inte pengar.. OSV.. meeeen det är alltid så att du har aldrig pengar när vi ska hitta på något, men några timmar efter har du när du träffar andra? .. är det inte bara lättare och säga rakt ut att " JAG VILL INTE IDAG" eller något?  hur skoj är det att leva i en löögn? .. ish nä...

 

Och jaa du vet VEM jag skrivit till.. och eftersom jag kommentera din blogg så vet du.. och som jag bad dig i kommentaren så skrev jag : ta det face to face ist för att skriva ut den.. MEEN!! detta jag skrivit... detta sa jag i telefonen när jag stod i eslöv så :)) .

 

 

btw ..... föööörkyld och det är jääävligt jobbigt :) hihi..

 

kolla film eller ses idag?  slå mig en pling, eller skicka iväg ett mess ;) yääääh ;D

 

 

Puss // Babycakes !!

 

 

 

  

Presentation


Only Me & Myself 😘

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8
9 10
11
12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lnk juice

Lnk juice

Linditzi


Ovido - Quiz & Flashcards