Lorentzson

Alla inlägg den 15 november 2010

Av Linda Lorentzson - 15 november 2010 22:01


just nu sitter man och kollar på detta program.. hahaha.. dom är inte kloka =P . rätt roligt att glo på faktiskt ;D .



  

missade givetvis mitt andra program som jag skulle SEEEE... arrgh.. men kan ju se det på nätet ju ;)

                                     - UNG OCH BORTSKÄMD -



sjukaste som finns fan ... mina föräldrar har alltid sagt att jag är bortskämd.. alltid fått det jag velat ha.. varje gång jag fyllde år så fick jag alltid den mobilen jag önskade mig.. men efter såhär 6 år så ville inte pappa ge mig längre för jag byta mobil för ofta xD haha.. men ändååå? bortskämd är inte ordet för mig längre... !


jag lever mitt liv.. köper det jag vill ha.. (näästan) .. snål när jag har pengar..

samtidigt lite bortskämd väl ;) . älskling ger mig rätt mycket.. äver mina föräldrar och morföräldrar... men skit i det nu.. ;D hahaha!




ikväll vet jag inte vad som händer? sova kanske? ha ha ha..

  

Presentation


Only Me & Myself 😘

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8
9 10
11
12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lnk juice

Lnk juice

Linditzi


Ovido - Quiz & Flashcards