Lorentzson

Alla inlägg den 22 november 2010

Av Linda Lorentzson - 22 november 2010 21:35

jävla skit faktiskt... jag hatar detta... har INGA av mina nummer kvar.. och det är pisse jobbigt.. varje gång jag får sms är det "vem fan är du?" och sen får man svaret =P . men jag kan ju inte ringa någon ? ?? eller sms.. joo efter jag fått svar på vem det är.. jag har pappas gamla vivaz just nu ... och mina kontakter ligger tydligen inte på sim-kortet som jag trodde?!?! för det ligger i iTunes som jag måste koppla in i min IPHONE som är på lagning eller något.. kommer säkert få ny. och jag vill ha den NU NU NU... vill inte vänta en dag till alltsåå.. och så sa dom innan att den kommer kanske NÄSTA VECKAN    ( Linda är suuur )   jag menar? hallåååå? jag har ett micro sim-kort (eftersom iPhone 4 är ju bara det) och det funkar ju inte i en vanlig mobil i vanliga fall???? men jag fixa det rätt så bra nu!! men WTF ...   så svarar jag inte eller inte hör av mig så har ni min förklaring till det HÄR!

 

 

imorgon är det träning som gäller kl 12 :-) skooj...

ska hem till pappa tidigare på morgonen om jag är vaken vill säga (A) haha.. sen ska faktiskt JaayJaay följa med och träna eftersom det är gratis första gången så ska han testa på =)) sen måste jag snacka med tränaren lite :) .. *hemlis* ;) ahhaha .. skämtade...

 

efter träningen... vad händer då? joo hoppas ju på att ta upp telefonen och ha fått ett sms av älskling där det står : Du kan komma och hämta ut din MOBIL!!! =D=D=D.. men suck.. det kommer dock inte hända :(  ISH! men när jag får den då ska det mobil bloggas DIRR ;D ..  

 

 

är trött idag.. trött på dina humörsvägningar! duktigt... men men.. sånt man får ta! ..

 

blir tidig i säng.. nu snart faktiskt ?! hehe...

Natti Natti <3 sleep well ditt CYKELSTÄLL =D ... hahaha..

 

 

// babycakes?! ..

Presentation


Only Me & Myself 😘

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8
9 10
11
12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lnk juice

Lnk juice

Linditzi


Ovido - Quiz & Flashcards