Lorentzson

Alla inlägg den 7 april 2010

Av Linda Lorentzson - 7 april 2010 00:10

verkligen att du inte ens försöker följa med på mötena eller aktiviteterna !


du  bara säga att du ska försöka med du hinner ändå ALDRIG.. jag är trött på detta..

jag är trött på DIG!.. jag vill inte ... inte inte inte... aaaahhhh


snällaaaaaa ta mig lååångt här ifrån så jag får tänka.. så jag får FRIHETEN att känna : är detta lönt? är det verkligen detta jag vill resten av mitt liv? jag orkar inte själv, helt ärligt.. jag gör inte det! du lovar saker hela tiden men sviker en lika snabbt ändååå?! .. jag vill inte sova på nätterna för jag kan inte somna.. jag kan inte ens TÄNKA mina egna tankar?! jag behöver få komma bort..  hela tiden går det runt :


varför måste jag?

varför ska jag ens lägger ner tiden?

varför skiter jag bara inte i det?!

varför ska jag gå o må "dåligt" och inte DU?

är du och jobbar så länge?

vem är det annars?

säg sanningen iställe?


JAG VILL INTE DETTA MER!! ='(



vill bara köra ut där som är helt TOMT och STORT så jag kan skriva : AAAHHH... var är du när jag behöver dig? varför svarar du inte ärligt på min fråga ist för att lägga in en undanflykt som du tror jag ska gå på? .. TASHIFSCHANONEN!!!!


snälla.. jag ber till dig gud! help some lonely girl



Presentation


Only Me & Myself 😘

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lnk juice

Lnk juice

Linditzi


Ovido - Quiz & Flashcards