Lorentzson

Alla inlägg den 29 april 2010

Av Linda Lorentzson - 29 april 2010 01:28

han ligger och sover nu!

för en gångs skull är jag hemma TIDIGT .. kom hem kl 12 typ .. då la han fan o sov   ! hehe, men jag kan alltid väcka honom om det är något ju :) . men taskigt =P .


Jag hatar när vi bråkar!    Du är ju min bästa vän & kan prata om allt!

Men allt löser sig någongång!

 

IMORGON ÄR DET DAX!  Gaddningen är bokad :) och imorgon kväll efter 5 så sitter jag där med svetten i handen och är nervööös   , men jag har ju gjort det förr så ingenting att vara rädd för egentligen =P .

 

 

Naattii naattii! sleep well !

 

 

Heaven - skönaste låten just nu!

Av Linda Lorentzson - 29 april 2010 01:07

man kan fan inte mer än skratta alltsååå   


Sjuuukt som fan detta.. alla vet att JAG, EMELY, BÖRJE, HENKE skulle skoja lite med A för o se om hon gick runt o sa det till alla andra xD och som vi märkte nu såå vet tydligen ALLA det, även folk som tror på det.. haha patetiskt säger jag bara   

 

Började med att : jag&henke skulle ut o äta restaurang och gå på bio.. när emely skulle va hemma och kolla film med börje ;D . och så snacka då A med emely typ dagen efter eller ngt.. där då emely drog en hel rolig konvers med A. där hon då sa att börje o emely hade sex i sängen,soffan, bordet.. men helt ärligt så var JAG&EMELY med henke hela dagen&kvällen, Natten  =P . och börje sms med mig =) .  A visste mkt väl om att jag "skulle ut o äta med henke och bio" . så han skrev ett sms o fråga om hon visste vad jag hade gjort den dagen , då A svarade NEJ . men som sagt! ALLT  VAR BARA PÅ SKÄMT! OCH SOM ALLA VET SÅ HAR INTE EMELY HAFT SEX MED BÖRJE OCH JAG HAR INTE VARIT PÅ BIO/RESTAURANG med henke! tyvärr folket... ni tror på fel personer ;) . hehe..

men ni vet ju all sanning om oss som INGEN ANNAN VET inte ens vi själva :) roligt roligt. keep going, alltid roligt att få höra det =) . tycker bara ni ska ta reda på fakta ist för att gå runt o försöka tro er ngt :) . men ni vet BÄST ju =)  hehehe!

Men jag ska inte skriva mkt mer och detta.. tänkte bara att en del läser ju bloggen och här har dom SANNINGEN i hela :)    Looosers!



Från det ena till det andra! .. vissa människor borde inte öppna käften förrens dom själv varit med om samma saker xD . jag VET mer än vad ni TROR!  :) men som sagt.. allt kommer fram tillslut.. med utnyttning (stavning) är alltid bra för en del :) . älskar er ! ;D .



Fredag är det Ullared :) . göttmos! ..

 

Lördag är det kalas för pappsi min :) fest fan.. fyller ju 50 =) . neej blir inte så mkt men en massa mat och massa folk  :) .



har varit med bäääästa folket idag :) härligt..

även älskling har varit ledig idag :) skönt.. hittat på lite med honom också iaf :) . imorgon ska vi nog ut till revinge o träna Nikita <3 . jag har då ägnat ALL min tid till henne i 2 dagar i raaad och det GILLAS! .    Vi titta även på en hund till idag =) . som vi förmodligen ska åka och titta på imorgon eller någon dag i veckan :) . hihi!   



Meeen, nu kallar sängen & även tv:n .. ska sätta igång en film när jag snackar med min bäästis .! 


Puss i pannan!




Presentation


Only Me & Myself 😘

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lnk juice

Lnk juice

Linditzi


Ovido - Quiz & Flashcards