Lorentzson

Alla inlägg den 16 april 2010

Av Linda Lorentzson - 16 april 2010 17:18

Tjaaa :)

 

just nu sitter man hemma hos favoriten Emely :) .. sitter här och läser igenom folks bloggar :P  faktiskt rätt kul =) .

 

vad ska alla göra idag?  vi ska till Ystad och ragga som faaan...HAHA skämt o sido =) .

neej nu är snart emely färdig i duschen ;P .

 

sen klockan 7 ska vi befinna oss hemma hos alexandra :) eftersom vi ska åka med henne.. gulligt va ;) .  

 

alltså kan ni faattaa så sjukt glad jag är idag =D  sanslöst .. men det beror väl på en rätt ball sak (A) Emely vet dock varför =) =)=) . <3

 

Varför vågar folk bara inte stå för sanningen?

alla lögner som du säger till mig/oss har du fått oss att tro på? sen allt du skriva nu? INGENTING stämmer längre? :( . varför behandlar du dina vänner såhäR? . iaf hoppas du trivs med det :) är ändå din vän ;) .

 

 

Nope nu ska jag släppa datorn och göra mig klar för fäärd :)

sug&svälj ses nästa helg :)

Presentation


Only Me & Myself 😘

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lnk juice

Lnk juice

Linditzi


Ovido - Quiz & Flashcards