Lorentzson

Alla inlägg den 1 juli 2010

Av Linda Lorentzson - 1 juli 2010 13:04

detta är helt jävla sjukt alltsåå ...

igårkväll /inatt så smällde en jävla "förkylning" på mig.. hela halsen svullna upp och näsan var fuck't up .. kändes som döden var mig bredvid typ :P . hehe.. nej men helt jävla allvarligt.. har inte bränt mig på säkert 17 år.. men tro fan att jag gör det just nu ? :O :S. jag brände mig i måndags och har knappt kunnar vara i solen.. och nu har jag tydligen fått reda på att när man bränt sig så rejält när man inte är van vid det så är det lätt att man får en infektion i kroppen som innebär (feber,förkyld, halsen och allt). panik.. jag vill ju sola.. men men.. vaknade i morse kl 7 av att min hals kändes som en tennisboll satt fast.. gick upp på toa, drack lite.. la mig igen.. vaknade vid kl 10 och halsen var gryyymt mycket bättre.. nu är det bara näsan och svedet kvar på kroppen..  :O

 

 

Detta är bara efter 2-timmars solning .. och nu är det ÄNNU värre... men vi ska inte klaga på solen nu när vi äntligen fått den =) love summer.. slut på klagandet :P

 

igår träffa man Erika :) trevligt trevligt.. drog oss en runda till malmö och var tillbaka vid 11 tiden i stp. träffa alexandra där efter :) . snacka och bara tog det lugnt .. sen kom annelie tillbaka och då drog vi alla ut en sväng :) har jäätte kul igår <3 kärlek..

 

 

bild på min bror & mig när vi badar :) fler bilder kommer.. .

     

Presentation


Only Me & Myself 😘

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lnk juice

Lnk juice

Linditzi


Ovido - Quiz & Flashcards