Lorentzson

Alla inlägg den 3 juli 2010

Av Linda Lorentzson - 3 juli 2010 23:18

Haalluj..

 

 uppdatering om att jag är fortfarande liite sjuk .. men som sagt, INGENTING STOPPAR LORENTZSON!!! .. somnade vid 5 tiden imorse.. ändå gick jag o la mig vid halv 3 =O . låg i sängen och försööökte verkligen sova. men det var riktigt jävla varmt och det blir inte bättre av att min käre sambo är jävligt varm normalt, han har liksom 37,5 grader i kroppen normalt och jag ligger liksom runt 36,5 :O . och solbränna på mig , puuush, ännu värre... men anyway.. jag skulle upp halv 9 för att vara klar till 10 tiden då mamma&pappa skulle hämta mig för vi skulle dra till stranden!  men 20 i 9 ringde pappa och sa att jag kunde åka med håkan till dom kl 9    joo men tjjeeenna, godmorgon på dig med.. så jag fick fixa mig snabbt med badkläder och allt sen gå ner och åka till päronen .. :)  kl 10 kom jörgen hit sen mötte vi upp dom andra.. sen körde vi alla tillsammans dit :) :) . Jag, Älskling, Mamma, Pappa, Håkan, Simon, Jörgen, Nilla, Hampus och självklaart nikita :) och j****vlar vad hon simma.. nu sover hon som en stock och vill inte vakna =P .   vi kom hem vid 5 tiden och sen gjorde jag & jörgen mat (tacos)    sen när vi hade käkat upp så hoppa jag, börje och pappa i poolen för vi är fett jävla varma av brännan ;)  bruna och fina såklart =D . imorgon är det stranden som gäller med svärmor, svägerskan, älskling, och lillebror ;P . men skuggan är min vän imorrn .. ;) . hör av er om ni vill komma!? .

 

Annelie ? . du får komma ikväll så vi kan träffas inatt och snacka massa :) . sen inatt ska jag köra och hämta natha på björka sen ska hon väl till malmö ? .

 

 

skriver mer sen!

puss på dig!

Presentation


Only Me & Myself 😘

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lnk juice

Lnk juice

Linditzi


Ovido - Quiz & Flashcards