Lorentzson

Direktlänk till inlägg 12 januari 2011

MUSIK!!!

Av Linda Lorentzson - 12 januari 2011 16:36

då är man hemma igen och har legat i ett VARMT skönt BAD! och det var j*vligt NAJS!!!  så nu fryser man ikke mer.. och har tagit på sig MYSKLÄDER =) undra vad man ska göra idag då? hmm.... förmodligen träffa Äääääälex ?! hihi.. imorgon är det hemma dag med börjesson <3 :) hihi..  sen är det FREDAAAAG ... iofs ska jag träna imorgon kväll :) med denna äckliga träningsvärk jag redan har :-O auuch.. sen är det zumba på fredag kväll ? :P tror jag är uppskriven på den.. annars går jag dit o ser om där är ledigt =) ...

 

Nej, nu ska jag lyssna på min musik och drömma mig booort :) hihi

hör av er om det är något =) !




här kommer en liten rad av dom låtarna som går om & om igen!!

musiken beskriver min DAG! så alla som känner mig vet när jag är Down or Up!


"airplanes med B.o.B"


Can we pretend that airplanes
In the night sky
Are like shooting stars
I could really use a wish right now
(wish right now) (wish right now)
Can we pretend that airplanes
In the night sky
Are like shooting stars
I could really use a wish right now
(wish right now) (wish right now
)

 

 

ÄLSKAR DEN!!

 

"Nanne Grönvall - orkar inte älska dig längre"

 

Jag undrar vad som gör skillnad mellan
Att möta nån man älskar och de som inte berör
Det vore väl praktiskt att kunna styra sina känslor
Hej hjärtat, strunta i den som just nu förför
Det gör ont att älska, det är smärtsamt att bli kär
Längtan, rädslan, känslan som styr ens begär

 

------------------------------------------------------------------------------------------------

 

 

"Whitney Houston - my love is your love"

 

Cause your love is my love
And my love is your love
It would take an eternity to break us
And the chains of Amistad couldn't hold us



------------------------------------------------------------------------------------------------

 

HÄR KOMMER DEN STÖRSTA!!!

 

[CHORUS X3]

I wanna boom bang bang with your body yoWe're gonna rough it up before we take it slow Girl lemme rock you, rock you like a rodeo(Its gonna be a bumpy ride)

 

 

I wanna pull you over, pull you under Make your body surrender to mine

Girl you can make me suffer, do whatever Cuz I know you're one of a kind

Tell me who can love you, nobody, hold you, nobody

Make your body wind, like me, you will never find someone like me

Who can love you, nobody, hold you, nobody

Make your body wind, like me, you will never find someone like me

 

[CHORUS X2]

I'm a spin you around, push your buttons, buy you plenty of stuff Then I'll take you down, to the bottom, work you all the way to the top

Tell me who can love you, nobody, hold you, nobody

Make your body wind, like me, you will never find someone like me

Who can love you, nobody, hold you, nobody

Make your body wind, like me, you will never find someone like me

 

[CHORUS X3]

On top of my love gain and you're gonna get it tonight

I'm focused, I'm ready, girl I'm gonna give it to you right

I wanna pull you over, pull you under Make your body surrender to mine

Girl you can make me suffer, do whatever

Cuz I know you're one of a kind

 

[CHORUS X4]



 



 

 

Du är bäst <3 :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda Lorentzson - 11 januari 2017 18:53


Texten talar för sig själv :D!!! Så fucking awsome!!!!!

Av Linda Lorentzson - 9 januari 2017 19:11

Ja då är det nytt år och nyår spenderades med dom bästa i livet :) barn, djur och älskade människor!! Vi var hos becky & Ludde ...

Av Linda Lorentzson - 2 november 2016 23:32

Jodå, denna person har åkt på något långdraget skit .. förkyld & hosta från helvete sen 3 veckor tillbaka .. försvinner fan inte :/.. sen har magen helt kraschat ... (väntar än på denna jävla undersökning )... svensk sjukvård ... Men annars är de...

Av Linda Lorentzson - 4 september 2016 22:16

Japp, nu har man äntligen kommit hem från Spanien & det har vart suuuuuuper härligt att vara i väg och bara njuta & kopplat av... MEN 2-3 dagar innan hemresan så flög man på influensan :( så nu ligger man här hemma med förkylning, feber, hosta, ont i...

Av Linda Lorentzson - 9 juli 2016 03:24

Äntligen är det fredag natt & helgen har börjat för mig kl 21.00 ikväll då jag slutade jobba ;) måste bara säga att jag älskar att få jobba med alla dessa underbara hundar, och att dixie får vara med mig på jobb Varje dag har varit drömmen länge & äv...

Presentation


Only Me & Myself 😘

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lnk juice

Lnk juice

Linditzi


Ovido - Quiz & Flashcards