Lorentzson

Direktlänk till inlägg 29 mars 2011

tisdag och fortfarande ryggskott :-/ ..

Av Linda Lorentzson - 29 mars 2011 11:35

halloooj :) !


så då är det tisdag och jag har FORTFARANDE ryggskott och det gör JÄVLIGT ont! och jag hatar det.. kan inte resa sig från sängen knappt... inte sitta eller vända mig om! ajaa, skit jobbigt iaf.. och jobba kan jag ikke för böja mig är det MINSTA jag kan! .. fast dom vill så kan jag inte :-( . tyvärr.. imorse kändes det LITE bättre.. tills jag NÖS i sängen och det small till.. och sen var vi tillbaka på ruta 1 igen!! SUCK!!..


vad händer idag för allt annat folk ? :) själv ska man gå runder i huset här.. fram och tillbaka.. o vila.. sen röra sig hahaha.. drygt.. men men..


imorgon är det bes för min älskade kärra :) haha men den går säkert igenom ;) höhö..!!  sen hoppas vi att jag är bättre till imorgon för då kanske jag kan testa jobba :-P . men tänker inte gå dit själv pga om det händer likadant som i söndags natt :-/ .. !


älskling tar hand om mig varje kväll :) och morgon hihi..! <3 skönt.. får inte ens låsa toa dörren hahahha! nog snack om det.. vi hörs sen.. puss!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda Lorentzson - 11 januari 2017 18:53


Texten talar för sig själv :D!!! Så fucking awsome!!!!!

Av Linda Lorentzson - 9 januari 2017 19:11

Ja då är det nytt år och nyår spenderades med dom bästa i livet :) barn, djur och älskade människor!! Vi var hos becky & Ludde ...

Av Linda Lorentzson - 2 november 2016 23:32

Jodå, denna person har åkt på något långdraget skit .. förkyld & hosta från helvete sen 3 veckor tillbaka .. försvinner fan inte :/.. sen har magen helt kraschat ... (väntar än på denna jävla undersökning )... svensk sjukvård ... Men annars är de...

Av Linda Lorentzson - 4 september 2016 22:16

Japp, nu har man äntligen kommit hem från Spanien & det har vart suuuuuuper härligt att vara i väg och bara njuta & kopplat av... MEN 2-3 dagar innan hemresan så flög man på influensan :( så nu ligger man här hemma med förkylning, feber, hosta, ont i...

Av Linda Lorentzson - 9 juli 2016 03:24

Äntligen är det fredag natt & helgen har börjat för mig kl 21.00 ikväll då jag slutade jobba ;) måste bara säga att jag älskar att få jobba med alla dessa underbara hundar, och att dixie får vara med mig på jobb Varje dag har varit drömmen länge & äv...

Presentation


Only Me & Myself 😘

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5 6
7
8
9
10 11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lnk juice

Lnk juice

Linditzi


Ovido - Quiz & Flashcards