Lorentzson

Alla inlägg under mars 2011

Av Linda Lorentzson - 21 mars 2011 12:56

tjolahoppsan :) !!


måndag idag, innebär att man jobbade inatt .. vakna för ca 40 min sen :) skönt!


är fortfarande förkyld :/ går inte över för fan! jobbigt värre ..

idag händer det inte alls för mycket, får väl se om jag ska dra någonstans!? hihi


onsdag är det klippning kl 15.00 :-D måååste få av mitt slitna hår =) har ju testat lite saker xD hahahh!


snart är det fredag ;) HAHA!!


 

Av Linda Lorentzson - 17 mars 2011 21:30

aaaah... linda har fått smått panik över att inte veta vilken färg jag ska ha!! :'(


help me, jag vill bli blond igen :(:(:( SUCK!!!


   ?    ?    ?


   ?    ?   AAAH!   CRAZY!!! :-O



vad tycker ni? och skit i om jag förstör det... bara vad ni tycker!!?

Av Linda Lorentzson - 15 mars 2011 21:25





tjena..


idag skriver jag inte mycket.. ska lägga mig och vila/sova snart .. fast kolla film till det :) blir CHILDREN OF THE CORN 2 & skönheten & Odjuret :)


lägger upp lite bilder nu :)  från liten till stor? :-P



  

Brun :)) eller röööd :P

 

Blond o jävlig ... hahahha

  Dock inte gammal häär =) <3

  Biiiiiiiild :=)   Jaaameenviiiissst :)   HAR INTE EN ANING VAR DETTA ÄR .... ? ANNELIE? vet du? :-P  

stranden någongång :P

  

haha .. såå skooj man kan ha :)

Syskonkärlek :) Linda & Håkan :)<3

   

mmm.. inga kommentarer XD!!


Buuuh :) hahahah

     

Av Linda Lorentzson - 14 mars 2011 17:16

Tjena bloggvärlden!!


ja, då har man åkt på en JÄVLA dunder förkylning och detta gillas EJ!!!

kommer dock inte uppdatera förrens jag är frisk för jag har ingen ork till att sitta och skriva varje dag.. men just nu får det bli ett litet inlägg ...


började känna något konstigt i fredags men trodde det skulle vara över till söndag, men ikke sa nikke.. utan söndags morgon vakna man med att man höll på att kvävas kändes det som :-P alltså en dunder förkylning!! och jag har fan varit sängliggandes tills idag då jag fick spel och tänkte "kanske måste ut o få lite luft" så jag stack till mormor vid 13 tiden och varit där till halv 5 typ och nu är jag hemma och ätit middag med älskling :)<3 han tar hand om mig så det är ju bra =) haha! alvedon och varm är det enda jag håller mig till nu =)=))..


när jag vakna imorse var kl inte mer än 06.00 ;-O .. trodde jag skulle döö.. somna om och vakna vid 10? sen somna man igen och vakna kvart i 1 =) och då kände jag att jag sovit för mycket för kroppen var så jäkla mör!! :( aja, nu blir det film hela kvällen =) POC 3 :) älskar dom filmerna!!!! =D . hoppas på att vara frisk eller mycket bättre imorgon iaf =) vill ju kunna vara ute och även jobba :-( .. !!



men vi hörs KANSKE ikväll om jag PALLAR!! ingen zumba för min del :( .. ha det fint everybody! i love you <3 :)




Av Linda Lorentzson - 11 mars 2011 20:35

HejHej!


fredag idag, det menas då med - INGET JOBB -:) skööönt.. min rygg gör fortfarande enormt O N T!! suck.. får uppsöka massöööör :)



har precis ätit middag hos mamma pappa som jag då gjort ;D TACOS och denna gången blev det bra =) hihi.. 


senare ikväll kommer det bestå av FILMKVÄLL så ska ta det rätt lugnt faktiskt.. pallar inte göra något idag så börje blir nog glad nu när jag ska stanna hemma en FREDAG ;) haha.. 




nej, nu ska jag kolla lite tv och sen röra oss hem till mig =) även jörgen sååklaart =) . hör av er om ni vill ses på en cigge eller något :) !? puss på er ! =) <3



-med all min kärlek // Lindiiiiitzii  

Av Linda Lorentzson - 10 mars 2011 01:33

gokväll eller godnatt alla bloggläsare :)


har nyss kommit ifrån jobbet :) skönt som fan, behöver få SÖMN!! och då snackar vi 12 timmars sömn :) skönt det hade varit :( .. men imorgon ska jag DIREKT upp och ringa butiken PEAK PERFORMENCE!!! för jag ska köpa en jacka imorgon ;) .. nu är det sluut på canada goose  , den jackan har varit till nytta ska jag säga er :) sälen resan var den super najs att ha den i, och även detta väder vi har här IGEN!! :@


Hejdå gamla jacka, fast kommer iofs använda den till "hundjacka" som jag kommer ha när jag går med niki och leker eller till hundrastgården eftersom min hund har tendens till att hoppa upp på mig =) haha.. så över går till en VARM och skönt PEAK

   

vad tycks? ;) naajs som fan .. jag gillar den SKARPT!!! 


                               ------ från det ena till det andra ------


JAG saknar mina cheese sombreros från Mcdidi :( .. dom var så jäävla goda, men också jävligt onyttiga :P haha.. men anyway.. dom har gått över till något FRUKTANSVÄRT ääääckligt :S .. creame stars något!? BLÄÄ.. gillar ni dom? *ush*


sen tycker jag att dom som jobbar på MAX ska kunna sitt jobb bättre än att lägga ner en OSTdippa (varm) med lock som dom inte satt på ordentligt :-O  va fan e det.. så när jag skulle äta mina efterlängtade pommes så var där redan ost över dom :-P   kan bli jävligt irriterad på sånt va fan =D .. 

och denna MENSVÄRK är sjuukligt JOBBIG :( .. hjälp mig hehe..


detta inlägg gjorde jag för att tiden ska gå lite :) så man kan bli riktigt nanni och kunna SOVA gott :)  hihi..


ha en bra dag alla :) sovgott och dröm sött :) puss på er!





BTW - you make me SICK!!!  stupid!!


  

Av Linda Lorentzson - 8 mars 2011 18:20

tjabadaba jaa :)


idag gick man upp sådär 20 i 11 för bror min ringde och väckte mig :-P skulle ner o träna!! haha ppuuuust.. men men.. jag cyklade lite endast, sen drog vi till skroten för han skulle ha ngt ...


har varit iväg hela dagen med pappsi & bror :) <3 mysigt..


sen nu ikväll stack jag, Håkan, Linus ut med hundarna till stranden i lomma för o rasta dom.. o ja jävlar vad dom spraang :P så trött kan man lugnt säga att Niikii är :) hihi lägger upp bilder och en film :)


ikväll är det jobb igen "som vanligt" :P.. kl 23.00 drar jag mig ditåt förhoppningsvis..   nu tänkte jag starta en film och bara slappa tills det är dags :)

sitter ju i handduk och är nyduschad xD.. både jag och vovvsingen hihi :) ..



  haha, hon bryr sig inte om han vill leka :P bara hon får behålla pinnen..


  


SÅÅ JÄVLA GOA TILLSAMMANS :-D <3



Av Linda Lorentzson - 6 mars 2011 16:35

tjooohooo....


  


fick gå upp tidigt för att sticka hem till farmor & farfar vid 10 tiden eftersom dom ska få nya taaaapppsseeerraaa om i deras vardagsrum :) sen var vi där fram till lunch då dom bjöd på FLÄSKFILÈ potatis och sås.. JUMMY !!


sen stack jag o hun till PANG handla lite :)



nu dör min dator.. skriver sen ... PUSS

Presentation


Only Me & Myself 😘

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5 6
7
8
9
10 11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lnk juice

Lnk juice

Linditzi


Ovido - Quiz & Flashcards