Lorentzson

Direktlänk till inlägg 12 april 2011

Oriflame,ullared,ansikte! enjoy ;D

Av Linda Lorentzson - 12 april 2011 23:52

 


Då är det snart dags för ullareds trippen med dom andra!

och jag ska SHOPPA delux! har ju mamma med mig och en del andra som brukar betala   .. jag hittar alltid en MASSA "skit" där haha.. ska handla en del sommar kläder & Bikini inför spanien (har ju växt på alla håll o kanter)   *not*

... jag ska även inhandla massa kosmetik    och en J*VLA massa   .. jag ÄLSKAR att använda ansiktsmask, det gör huden så ren & len :)  hatar när man får finnar och skit i ansiktet..  vad använder ni själv för ansikts produkter?  själv använder jag massa olika men för det mesta är det   och en massa andra saker.. men just nu håller jag mig till detta för det har gett mig bäst resultat :)  ska även försöka fixa mina NAGLAR för en gångs skull .. och dom ska behållas väldigt länge! nu är det slut med tramset att bita av dom eller skada dom.. det ska skötas!


Vad tycker ni om märket   ??.. själv tycker jag dom gör BRA saker, och det är inte bara för min mamma säljer det eller har gjort.. utan deras produkter är kanon för mig iaf   ..  Även en del av mina vänner har fått saker av min älskade mamma från Oriflame och dom har inte klagat över det :) men alla tycker vi inte lika? tur det :P..


idag har man varit och    och det var så in i heeeelvetets SKÖNT :) så nu har man blivit Brown and Nice ;) haha!  nu är det bara träningen kvar.. började med mamma igår.. ute och gå i 1 timme varje dag i en månad nu =) kommer bli kanon säkert   !



nej gott folk.. nu ska jag godnatt och sovgott . för det ska jag göra snart till en film :) kryper ner bredvid älskling och goooosar =) ha Det!

 
 
Melle

Melle

13 april 2011 14:27

Fick du handlat något trevligt på gekås då?

Ha det /Melle.

http://sminkochmakeup.wordpress.com

Linda Lorentzson

13 april 2011 14:30

Jag har inte varit där än :)!
vi åker nästa helg igen, och då shoppas det loss!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda Lorentzson - 11 januari 2017 18:53


Texten talar för sig själv :D!!! Så fucking awsome!!!!!

Av Linda Lorentzson - 9 januari 2017 19:11

Ja då är det nytt år och nyår spenderades med dom bästa i livet :) barn, djur och älskade människor!! Vi var hos becky & Ludde ...

Av Linda Lorentzson - 2 november 2016 23:32

Jodå, denna person har åkt på något långdraget skit .. förkyld & hosta från helvete sen 3 veckor tillbaka .. försvinner fan inte :/.. sen har magen helt kraschat ... (väntar än på denna jävla undersökning )... svensk sjukvård ... Men annars är de...

Av Linda Lorentzson - 4 september 2016 22:16

Japp, nu har man äntligen kommit hem från Spanien & det har vart suuuuuuper härligt att vara i väg och bara njuta & kopplat av... MEN 2-3 dagar innan hemresan så flög man på influensan :( så nu ligger man här hemma med förkylning, feber, hosta, ont i...

Av Linda Lorentzson - 9 juli 2016 03:24

Äntligen är det fredag natt & helgen har börjat för mig kl 21.00 ikväll då jag slutade jobba ;) måste bara säga att jag älskar att få jobba med alla dessa underbara hundar, och att dixie får vara med mig på jobb Varje dag har varit drömmen länge & äv...

Presentation


Only Me & Myself 😘

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lnk juice

Lnk juice

Linditzi


Ovido - Quiz & Flashcards