Lorentzson

Alla inlägg den 10 februari 2011

Av Linda Lorentzson - 10 februari 2011 21:21

Japp, då är det torsdag.. alltså sista dagen denna veckan man jubbar :))

får ju dock inte glömma träningen direkt efter jobb =) ... fitness ... yääy...


tycker gott där är lite fler folk som kan börja där och gå med oss ner där :) vi kommer även börja gå dit dagtid ocksåå!!..


kl är snart halv 10 och jag har varit hemma HELA HELA HELA DAGEN!! inte varit ute mer än 1 gåååång med niki.. resten har börje tagit hand om ... och fy fan vad tråkigt det är att bara sitta inne hela tiden.. degar ihopa totalt..  :-S förstår inte hur många kan ?!?! hahaha... men men..


snart är det dags för jobb iaf och då ska det bli NAJS, svettas och sen duschar man en skööön dusch efter passet :)) kanske till och med hinner basta i den värmen som är kvar.. (stänger bastun 22) .. hihi.. får la se...


nope, vi hörs sen.. pusss


  

Av Linda Lorentzson - 10 februari 2011 21:21

Japp, då är det torsdag.. alltså sista dagen denna veckan man jubbar :))

får ju dock inte glömma träningen direkt efter jobb =) ... fitness ... yääy...


tycker gott där är lite fler folk som kan börja där och gå med oss ner där :) vi kommer även börja gå dit dagtid ocksåå!!..


kl är snart halv 10 och jag har varit hemma HELA HELA HELA DAGEN!! inte varit ute mer än 1 gåååång med niki.. resten har börje tagit hand om ... och fy fan vad tråkigt det är att bara sitta inne hela tiden.. degar ihopa totalt..  :-S förstår inte hur många kan ?!?! hahaha... men men..


snart är det dags för jobb iaf och då ska det bli NAJS, svettas och sen duschar man en skööön dusch efter passet :)) kanske till och med hinner basta i den värmen som är kvar.. (stänger bastun 22) .. hihi.. får la se...


nope, vi hörs sen.. pusss


  

Av Linda Lorentzson - 10 februari 2011 03:03

Jaaa, fy fan.. nu har man kört igång träningen på riktigt :-O..


jobba ikväll och sen drog jag och alex hem.. snacka lite på msn.. och vi har faktiskt lagt upp ett schema tack vare min cheef (A) tack så mycket =)..


Måndagar kör jag Zuumba som alla vet =) sen är det förmodligen träning på dagen i 1 timme..


tisdagen blir det löparbandet samt styrke :) .


onsdagen 1 timme vanlig träning sen 18.30 är vi inskriva på arobic (stavning?)


torsdag & fredag är det träning som vanligt i 1-2 timmar dag och kväll !!


såå allt annat är lagt på hyllan.. vännerna träffar jag på helgerna (kommer iaf göra) .. träningen går i första hand nu.. vi har även fått MAT "schema" för det vi vill bli av med =) jag tackar min chef jääättee mycket för detta =) .. hoppas det händer ngt innan sommaren iaf ;) hahahaha!!!


tänk på!! VIT BRÖD ÄR INTE BRA!!! (A) ..

så nu är det nääästan slut på allt det goda i mat väg.. iaf några veckor framåt =))) säg vad ni vill.. min kropp, mitt val..  tog alla mått idag så vi får la se hur det ser ut om några veckor!!..


nu är det sängen som gäller.. nyss gjort 50 situps ? (stavning) så 50 imorgon biti också sen kör vi igång och tränar igen! =)


Sovgott.. Pusss <3

Presentation


Only Me & Myself 😘

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lnk juice

Lnk juice

Linditzi


Ovido - Quiz & Flashcards