Lorentzson

Alla inlägg den 20 februari 2011

Av Linda Lorentzson - 20 februari 2011 11:21

Godmorgon, här ligger man fortfarande i sängen och myser till sig :)<3 härligt..

orkar inte gå utt :-P dock är jag hungrig som fan :-/ så snart såå!!!..

  

söndag idag, innebär jobb ikväll då alltså :) klockan 23.00 kör vi igång samt träning förhoppningsvis? sen efter det är det väl hem och duscha o lägga sig? om det inte händer något annat ;-) .. hehe..


i fredags kväll var man hos ääälex och hade det mysigt :) vi stack även ut en sväng och hade skit skoj.. träffade på Sofie & bjöörn m.fl .. men sen körde vi i lund en runda och sen malmööö :) eller tvärtom xD? '

umgås inte så mycket med fija mer som förr som alla vet, men har faktiskt ingen aning varför? men det kanske blir bättre sen :P ? nobody knooow...


lördag? hmm.. inte gjort mkt.. skulle till mormor & morfar för att fixa min bil lite men dock så blev det aldrig av så får väl se om det händer något idag då??? :/

jag måååste ha min bil eller en annan bil som är billig.. det är tokigt hur mycket en 945 dricker bensa :-S .. suck..


  

Presentation


Only Me & Myself 😘

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lnk juice

Lnk juice

Linditzi


Ovido - Quiz & Flashcards