Lorentzson

Alla inlägg den 14 februari 2011

Av Linda Lorentzson - 14 februari 2011 01:40

Lite uppdatering nu på natten? :) alltid lika skoj att skriva av sig lite :) !? hihi


har varit uppe och jobba ikväll och även tränat.. har dock fått nytt schema på jobb som jag är lite fundersam över.. hmm.. aaajaa.. skit samma.. ord är det enda?!



men men.. :) imorgon (idag) är det alla hjärtansdaag och det ska bli en liten mys stund med älskling :)<3 sen träffa ääälex hoppas jag på :)?. hon kan ju alltid komma hit o kolla film med mig under dagen och chilla heeela dagen lååång..


Jag saknar dig sååå eeenoooormt .... SUCK!!..

 

nu är jag där igen, det böörjar suuga smått i fingrarna efter min ifåne... jobbigt.. ändå inte känt av det såå mycket denna veckan som gått :-/ . men nu börjar det.. jag har liksom typ hela mitt "liv" i den.. där står ALLT i den.. jag har till och med en egen *dagbok* i den    för jag vill kunna skriva av mig från ALLT utan att någon läser den? och där är kod för att komma in i den?! men nu är allt borta? och alla mina kontakter? alla mina mejl?. ALLT.. tider osv.. ÅÅÅHH... så jävla typiskt att JAG ska råka ut för detta!? FAN! .. och jag menar en sony ericsson X8 som låne telefon?!? hahaa.. löjligt :-P . inte alls en mobil för mig.. JAG HATAR X mobilerna.. värdelösa... men men.. ska vara glad för det man får.. men gick in och kolla på siba där jag har en inloggning för att se hur långt det gått med min produkt.. och den skickades ifrån siba i tisdags kl 2 på dagen.. och ÄNNU har dom inte PÅBÖRJAT att gå igenom vad som är fel? .. dom sa till mig att det är ENDAST jag som haft problem med min ;)? konstigt att det ska ta sååå låång tid att TESTA den och ge ett besked?  hahahah.. ja joo.. vissa går det att lura men ikke sa nikke... inte här.. aja, pallar fan inte bry mig längre.. trött på dom/det .. köpa en på netonnet ist kanske? bättre service eller avtal? (A) hihi..  

 

 

Nej, nu är det sängen för mig.. mina ögon går i kors just nu.. ska mysa lite med päälsk <3.. måste dock säga att Äleeex är jäävligt duktig på det hon gör nu med träning och allt.. hon kämpar VARJE kväll och jag hjälper henne myckeT!!! stöttar henne delux!! you go GIRL!! <3

 

 

Sovgott alla nöördar.. puss på er <3

 

Presentation


Only Me & Myself 😘

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lnk juice

Lnk juice

Linditzi


Ovido - Quiz & Flashcards