Lorentzson

Direktlänk till inlägg 30 juli 2012

Hemligheter

Av Linda Lorentzson - 30 juli 2012 14:48

Det har man en massor av och det är inget man delar med andra :) utan bara vissa man litar på till 1000%.. Och det finns även dom som tror sig veta allt om en mer än du vet om dig själv ... Tråkigt men sant .. ?

Just nu sitter jag på segevång uppe hos Alex mormor för hon & chris skulle hjälpa henne med dator & kamera ?.. Hihi gulligt :)

Sen blir det väl mot stp igen och sen iväg kanske .. Ringde ett samtal idag & dom ringde tillbaka nästan precis och jag fick ett gott besked :) blev på lite bättre humör :$ vi får väl se hur det går framöver :)

Ikväll blir det zumba & bara släppa ALLA tankar i dansen ....

Jag ? Dig
Romeo fick Julia natt fick dag...
MEN
Vad fick jag? ... ;)


XoXo // Linda

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda Lorentzson - 11 januari 2017 18:53


Texten talar för sig själv :D!!! Så fucking awsome!!!!!

Av Linda Lorentzson - 9 januari 2017 19:11

Ja då är det nytt år och nyår spenderades med dom bästa i livet :) barn, djur och älskade människor!! Vi var hos becky & Ludde ...

Av Linda Lorentzson - 2 november 2016 23:32

Jodå, denna person har åkt på något långdraget skit .. förkyld & hosta från helvete sen 3 veckor tillbaka .. försvinner fan inte :/.. sen har magen helt kraschat ... (väntar än på denna jävla undersökning )... svensk sjukvård ... Men annars är de...

Av Linda Lorentzson - 4 september 2016 22:16

Japp, nu har man äntligen kommit hem från Spanien & det har vart suuuuuuper härligt att vara i väg och bara njuta & kopplat av... MEN 2-3 dagar innan hemresan så flög man på influensan :( så nu ligger man här hemma med förkylning, feber, hosta, ont i...

Av Linda Lorentzson - 9 juli 2016 03:24

Äntligen är det fredag natt & helgen har börjat för mig kl 21.00 ikväll då jag slutade jobba ;) måste bara säga att jag älskar att få jobba med alla dessa underbara hundar, och att dixie får vara med mig på jobb Varje dag har varit drömmen länge & äv...

Presentation


Only Me & Myself 😘

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21 22
23 24
25
26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lnk juice

Lnk juice

Linditzi


Ovido - Quiz & Flashcards