Lorentzson

Alla inlägg under juli 2012

Av Linda Lorentzson - 21 juli 2012 20:36

Go kväll :).

Lördag idag .. Vi tänkte dra hemåt idag men vi kör inte försen imorgon :)) så vi kan njuta en kväll till utan timmars bil körning :P ..

Var nyss uppe hos barnen för att kolla dom .. Men vad hände ? Jo jag blev anfallen av kuddar :P mitt i deras kuddkrig och Gud jag blev såååå död hahaha .. 5 ungar mot ensamma mig hihi .. Men älskar dom ändå :)) <3

Ikväll blir det film & godis & mys :)
Lördags godis idag ju ;) mohahah ..

Hör av er! Puss !

Av Linda Lorentzson - 21 juli 2012 00:23

Dock blir det inget långt inlägg :)

Vi är nu i Karlskrona iaf & jag la mig i sängen och pillar lite på luren :) hihi .

2 barn som vägrar/vägrade att somna :P .. Låååångt om länge slockna dom :P
Dom andra spelar bil spel :P haha

Hörs imorgon ! Puss

Av Linda Lorentzson - 20 juli 2012 01:44

Lite bilder :)

Bild 1. Paj med glass?? Nä men denna gången var det glass med paj ;)

Bild 2. Jayzon & Linda <3 myser

Bild 3. Ååååh jag ska få mysa bebis när hon är ute :)) ska bli faster!!!<333

Bild 4. Så sant som det är sagt!

Bild 5. I LOVE THEM!<3

Av Linda Lorentzson - 20 juli 2012 01:33

Ja då är kl typ halv 2 och jag mååååste sova snart.. Upp snart ju.. Ska hinna duscha & göra mig ren & fin innan haha :D

Andre sover redan som en stock .. Nikita ligger här bredvid mig & sover .. Dock skakar hon hela soffan för hon drömmer nog ngt konstigt :P..
Morrar gör hon också ?!. Hihi


......
På tal om annat så fucka jag hela min Iphone precis haha... Jag skulle uppdatera den till beta 3 .. Och då öhm... Flippa hela ut och vägra starta... Tror ni jag fick PANIK??? Eh ja!!!! Suttit och fifflat med detta nu i över 1 timme men Linda brukar fixa allt sånt med lite tryckande :D sååå..
Nu har jag min lur igen & tänker inte pilla med det försen på DAGEN! Inte natt tid ..


Neeeej, nu blir det sängen och filmen jag snacka om innan :P..

Natti :)<3

Av Linda Lorentzson - 19 juli 2012 21:44

Tjoo..

Då sitter man i Rebeccas bil och slappar lite med henne :)) <3 snart dags att dra hem & packa sen feta en film innan lägg dags :)) upp tidigt ..

Jag är sååååå trött .. Har inte alls sovit bra inatt :-/ har haft en gnällande hund bredvid sängen heeeela natten .. Usch :( allt har möblerats ut pga "saneringen".. Hah ..

Nej nu får det räcka just nu :) puss

Av Linda Lorentzson - 19 juli 2012 19:02

Halloj..

Då är det snart fredag.. Det betyder att man kör till Karlskrona då :D yeeey. Stannar över helgen eller tills lördag :) får se vad vi känner för? :).

Sitter i bilen nu med mammi & mormor för vi har varit på eko hallen i Malmö :) skulle ju inte handla något men blev 2 par skor 1 hårfärg och 1 sett naglar :) hihi . . . Kommer bilder på det sen :)

Ikvöll ska man väl packa lite kläder osv :) men tar ju inte hela natten :P. Så får väl ut en sväng med vännerna sen :)) men vi hörs sen :)


Puss!!

Av Linda Lorentzson - 18 juli 2012 11:25

Fint väder idag.. Jaaavisst.. Men har inget planerar än :) får se vad som händer under dagen :))
Tänkte dra mig bort till min mamma för att ta en cigg med henne .. Snacka lite ..

Ikväll händer väl inte så mycket ? Något förslag vad man kan göra ? Hmm


Kanske umgås med Babe ;)<3

Nej vi hörs sen :) puss på er


Med all min kärlek // Linditzi

Av Linda Lorentzson - 18 juli 2012 01:07

Kl är lite över 1 och det är natti här när som helst :)

Kom nyss upp från Håkan & Jessica :) haft lite spel ikväll & så :) gick ju hem med vinst från pokern ;) nice !. Dock inte så mkt men blev iaf + ..

Nu blir det snart bingen efter detta inlägg iaf :)

Jag vill till karlskrona NU!! Jag vill träffa morbror & kusiner !!! :'( saknar dom som satan .. :((

Det är en massa människor jag saknar :'( <333

Jag har verkligen en helt underbar känsla i kroppen just nu :) går inte beskriva :-) det börjar lösa sig .. <3

Nu ska jag slänga mig i sängen & hoookkaa en film sen sova :).


Godnatt alla :) sov gott och dröm sött :)


Med all min kärlek // Linditzi <3

Presentation


Only Me & Myself 😘

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21 22
23 24
25
26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lnk juice

Lnk juice

Linditzi


Ovido - Quiz & Flashcards