Lorentzson

Alla inlägg under juni 2013

Av Linda Lorentzson - 15 juni 2013 19:56

Då är man på väg till Sjöbo för lite party för Christoffer som fyller år :D GRATTIS!!! Så Ramona har fixat något välkomst drink som hon nästan tvingar mig att testa ;) hahaha !!

Niki är hos mormor & morfar så nu får dom mysa lite med henne också :))

Vad händer för alla er andra denna lördag kväll? :D

Nä nu dör snart min mobil men ha det fint så hörs vi senare :) puss <3

Av Linda Lorentzson - 14 juni 2013 19:53

Då blev det jobb inatt igen :D skönt med lite cash :)) så har ni tråkigt kan ni alltid höra av er på luren hehe ;)

Skriver mer sen! Haaaaj

Av Linda Lorentzson - 14 juni 2013 06:45

kursiv text nyss hemkommen efter ett 11 timmars pass jobb :) fick en körning till Göteborg och sen ner igen & inom Ica hbg för lossning :) så nu ligger man i sängen & kollar bästa serien "portkod 1321" SKIT BRA!! kursiv text

fet text att komma hem & mötas av denna bästa älskling går inget upp emot <3 världens bästa vän fet text

Av Linda Lorentzson - 12 juni 2013 08:57

Godmorgon !

Fortfarande fint väder :) dock bara idag också sen ska det fan regna :((. Men det blir att steka idag också :) skönt ...

Igår kväll skulle jag & Alexandra sticka och bada som vi också gjorde, förutom att vi inte hann hoppa i vattnet för vi blev jagade av ollonborrar ;P så nu har dom jävla djuren vaknat till liv också :( usch!!

Men men :) får bli kvälls dopp idag ist fast på annat ställe hehe !!!

Snart kommer beskedet & jag hoppas på det bästa svaret !! :D wiiiie ..

Nej ni får ha det fint! Brännan väntar ;)

Av Linda Lorentzson - 9 juni 2013 15:23

Och jag har varit & träffat nikita idag eftersom jag skulle ha hennes tass avtryck för min gaddning :))
Jag kan inte beskriva med ord hur mycket jag saknar henne & älskar henne :(( hon tittade på mig med såna ledsna ögon & det gör fan ont i en :'(


Men jag kommer aldrig glömma dig eller släppa tankarna om dig<3 älskar dig

Av Linda Lorentzson - 8 juni 2013 21:34

Tack Jenny !
Detta stöd behövs !!!<3

Av Linda Lorentzson - 8 juni 2013 20:46

Jag har tid för henne & jag tar mig allt tid till henne för att hon ska må bra.. Och bara för att andre ska flytta ifrån denna lägenheten så ska han bara ge bort henne .. Det är verkligen inte snällt att bara släppa sin hund så efter 6 månader med nästan bara honom ... :/ hon är liksom inte hund som man kan ge bort till någon för hon har blivit skrämd när hon var lite så litar endast på hans familj & min familj .. Men visst .. Jag tycker dock det hade varit bättre att sitta ner & diskutera detta men han är rätt så egoistiskt så det vill han inte .. Utan tar bara detta på ett SMS !

Av Linda Lorentzson - 8 juni 2013 20:43

Här lyssnas inte på en version för detta folket vet vad han skrivit till mig på sms & det är hjärtlös att inte vilja sin hunds bästa faktiskt :/.. Man kan inte tycka om sin hund så mycket om man väljer bort henne ifrån sitt liv på 5 minuter.... Man gör väl allt för henne!!

Presentation


Only Me & Myself 😘

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lnk juice

Lnk juice

Linditzi


Ovido - Quiz & Flashcards