Lorentzson

Alla inlägg den 9 januari 2014

Av Linda Lorentzson - 9 januari 2014 19:51

[Bild]

[Bild]

[Bild]

Hahahha den sista bilden är ändå KLOCKREN!!!!! ;-)

Av Linda Lorentzson - 9 januari 2014 09:07

Tja..

Då sitter man i skolan nu (frukost) .. Och vad ska man göra här idag .. Jo bara sitta och läsa denna tung bok .. Får hjärnsläpp efter ett tag då man läster :/.. Inte bra att plugga för mkt för då glömmer man ändå bara det... Men men :) vi märker hur det går :)

På måndag börjar jag på min kran utbildning :) NICE! Lite annan teori att plugga till också :). Omväxling !! Skönt! Så ja :) vi får
Hoppas på det bästa :)



En bild på mig & hjärtat!!<3

Jag kan inte beskriva med ord hur mycket du betyder för mig .. Jag är bara lycklig & du gör mina dagar till att gå :)<3
Kärlek till dig!





sen en sak jag vill tillägga .. Det är om dessa "vänner" och folk man har runt omkring sig... Ni klagar på att jag inte här av mig till er osv .. Men man är 2 i en vänskap & då är det väl meningen att telefonen går på 2 håll och inte bara 1?!.. Men tydligen så är det bara JAG som gör fel.. Tänk er för innan ni snackar så mycket för ni själva hör inte av er & då behöver jag inte ha er i mitt liv i heller ... Och när man träffar en ny människa och inför ett förhållande så brukar man väl oftast var med den människan för att lära känna varandra & bygga upp lite ? Jag har sagt att vill man umgås med vänner ensamma så får faktiskt folket säga till eller så bestämmer man? Men ändå får man skit i ryggen .. Och det är inget jag kommer ta!! Sen att där är vissa som sitter och lyssnar på 1 version av allt som händer osv är väl inte direkt okej det heller? För det är bara skit snack och då tror ni
På det? Ni tycker A är konstig och förstår inte varför jag fortsätter osv med honom? Men varför ska jag inte? Han har inte gjort mig något ? Och jag vill väl ha en egen uppfattning om människan ist för att gå och lyssna på mitt X eller hans? :S finns ingen meningen med det... Aja.. Ens riktigta vänner finns där & ställer upp & är lycklig för vännens skull !!!


Så nej.. Ni behöver inte höra av er om
Ni ska hålla på så.. Tar ni åt er så är det riktat till er också!!


Nej nu ska jag fortsätta läsa :)

Ikväll blir det bara chilla eller hitta på något :) hjärtat jobbar inatt så honom träffar man inte :) :( .. Drar väl ut och träffar lite folk :)


Vi hörs!

<3

Presentation


Only Me & Myself 😘

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lnk juice

Lnk juice

Linditzi


Ovido - Quiz & Flashcards